کد خبر : 1980662 | 27 آبان 1402 ساعت 00:56 | 42.5K بازدید | 57 دیدگاه

پاشازاده: در بازی هنگ کنگ کمی ناهماهنگ بودیم

کسی که طاقت شنیدن حرف ندارد برود رستوران باز کند!

مهدی پاشازاده پیشکسوت خوشنام فوتبال از اتفاقات و حواشی پیرامون تیم ملی ایران سخن می‌گوید.

 کسی که طاقت شنیدن حرف ندارد برود رستوران باز کند!

به گزارش ورزش سه، ایران در اولین دیدار خود هنگ کنگ را با ۴ گل شکست داد. مهدی پاشازاده درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: چهار گل زدیم که خوب بود ولی نا هماهنگ بودیم به نظر من بچه‌ها هنوز با افکار کادر فنی آشنایی ندارند و زمان می‌برد تا هماهنگ شوند. ما اسیر یکسری نا هماهنگی‌ها و اشتباهات فردی خودمان شدیم وگرنه حریف که حرفی برای گفتن نداشت. انشالله بتوانیم بازی‌های بعدی هم مثل این بازی از لحاظ نتیجه خوب ظاهر شویم. خیلی مهم است که از الان بدانیم با چه روشی بازی می‌کنیم. ابزار لازم را داریم و باید در بازی‌های آسیایی از ابزار استفاده کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

او در خصوص اخراج نوراللهی و اینکه حق را به کادر فنی می‌دهد یا بازیکن ادامه داد: حق با کادر فنی است در تیم باید نظم و انضباط وجود داشته باشد و بازیکن به سرمربی خود احترام بگذارد. گرچه بازیکن و کادر فنی تحت فشار هستند مثل برک در تیم ملی آلمان که همچین موضوعی برایش اتفاق افتاد اما در کل برای من به عنوان مربی اینگونه کارها همیشه اشتباه است و همیشه به بازیکنانم می‌گویم اگر طاقت شنیدن حرف را ندارید شغلتان را اشتباهی انتخاب کرده‌اید و باید بروید سوپر مارکت و رستوران باز کنید نه اینکه فوتبال بازی کنید!

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با مصدومیت جهانبخش عنوان کرد: مصدومیت بدترین چیز برای یک ورزشکار است، امیدوارم جهانبخش بتواند هرچه زودتر برای تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش بازی کند.

پاشازاده درمورد اینکه تیم ملی باید چه برنامه برای پیروزی مقابل ازبکستان داشته باشد گفت: برنامه به کادر فنی و آنالیز و شناخت از حریف بر می‌گردد این بازی محک خوبی برای تیم ملی است. ما برای اینکه در جام ملت‌ها موفق باشیم باید بتوانیم همچین بازی‌هایی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها