کد خبر : 1980681 | 27 آبان 1402 ساعت 09:49 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد ساوت‌گیت از ستاره‌ها: بد بودیم اما بردیم!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش نمایشی که باید را برابر مالت ارائه نکرد.

انتقاد ساوت‌گیت از ستاره‌ها: بد بودیم اما بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 برابر تیم ملی مالت قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد.

په‌په روی یک اشتباه در دقیقه هشتم این بازی دروازه خودی را باز کرد تا سه شیرها خیلی زود از حریف پیش افتاده باشند، اما آنها نتوانستند شرایط را مطابق میل‌شان پیش ببرند و تلاش‌هایشان برای زدن گل دوم تا دقیقه 75 که هری کین توانست بار دیگر دروازه حریف را باز کند نتیجه نداده بود.

ساوت‌گیت پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اگر شما بازی را خوب شروع نکنید، بهبود شرایط در ادامه بسیار دشوار خواهد شد و ما شروع خوبی نداشتیم. از سطحی که در آن قرار داریم مطلع هستیم و می‌دانیم که باید بهتر باشیم و می‌توانیم بهتر باشیم.

1936255

بعضی از دیدارها هستند که پیروزی در آنها بسیار دشوار می‌شود. ما توانستیم در این بازی به آن استاندارد لازم که مدنظر داشتیم و در طول این سال به خوبی و بارها آن را به نمایش گذاشته بودیم برسیم و کاملا به این موضوع واقف هستیم.

وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم خوب نبودیم و نتوانستیم شانس زیادی خلق کنیم اما من خودم بازیکن بودم و می‌دانم که این دیدارها چه شرایط و احساسی دارد. این بازیکنان در دیدارهای بسیار زیادی بازی کرده‌اند و عملکرد خوبی برای ما داشته‌اند، بنابراین من قصد ندارد که آنها را بکوبم. ما در شرایطی که باید قرار نداشتیم اما در نهایت توانستیم برنده میدان باشیم.»

دیدگاه‌ها