کد خبر : 1980686 | 27 آبان 1402 ساعت 10:44 | 17.9K بازدید | 14 دیدگاه

چه‌کسی جایگزین تراشتگن می‌شود

مانشافت و بارسلونا: شماره دو ها گرم کنند!

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان در آستانه بازی دوستانه این تیم مقابل ترکیه اردوی مانشافت را ترک کرد.

مانشافت و بارسلونا: شماره دو ها گرم کنند!

به گزارش "ورزش سه" تراشتگن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی امشب مقابل ترکیه و البته سه‌شنبه شب مقابل اتریش نخواهد بود و به همین دلیل به بارسلونا بازگشت تا مراحل درمانی خود را آغاز کند.

در اردوی تیم ملی آلمان و در این فیفادی غیر از او دروازه‌بان‌هایی مثل کوین تراپ، اولیور باومن و یانیس بلاشویچ حضور دارند که نفر سوم برای اولین بار توسط ناگلزمن دعوت شده. جالب اینکه قبل از این اردو بحث احتمال دعوت از مانوئل نویر هم به تیم ملی آلمان مطرح بود، اما با وجود آمادگی کاپیتان ژرمن‌ها ناگلزمن اعلام کرد نویر باید به آمادگی کامل برسد.

این مصدومیت البته برای بارسلونا و ژاوی نگران کننده‌تر خواهد بود، چرا که بازی‌های بعد از فیفادی برای این تیم بسیار دشوار است و اگر مصدومیت تراشتگن طولانی باشد شرایط برای بارسا هم سخت خواهد شد. بارسا بعد از تعطیلات بازی‌های ملی باید با رایووایکانو بازی کند، اما دیدارهای سختی مثل اتلتیکو مادرید و خیرونا را هم پیش‌رو خواهد داشت.
در غیاب تراشتگن ایناکی پنیا دروازه‌بان دوم بارسا باید جای او را پر کند که بعضا متزلزل در زمین حاضر می‌شود و چندان مورد اعتماد نیست، اما قبل‌تر نمایش‌های خوبی در بتیس ارائه داده بود.

دیدگاه‌ها