کد خبر : 1980700 | 27 آبان 1402 ساعت 11:27 | 42.1K بازدید | 15 دیدگاه

کوین تراپ هشتمین بازی ملی‌اش را تجربه می‌کند

خوش‌تیپ‌ترین بازیکن مانشافت جایگزین تراشتگن

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان در آستانه بازی دوستانه این تیم مقابل ترکیه اردوی مانشافت را ترک کرد.

خوش‌تیپ‌ترین بازیکن مانشافت جایگزین تراشتگن

به گزارش "ورزش سه" تراشتگن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی امشب مقابل ترکیه و البته سه‌شنبه شب مقابل اتریش نخواهد بود و به همین دلیل به بارسلونا بازگشت تا مراحل درمانی خود را آغاز کند.

در اردوی تیم ملی آلمان و در این فیفادی غیر از او دروازه‌بان‌هایی مثل کوین تراپ، اولیور باومن و یانیس بلاشویچ حضور دارند که نفر سوم برای اولین بار توسط ناگلزمن دعوت شده. جالب اینکه قبل از این اردو بحث احتمال دعوت از مانوئل نویر هم به تیم ملی آلمان مطرح بود اما با وجود آمادگی کاپیتان ژرمن‌ها ناگلزمن اعلام کرد نویر باید به آمادگی کامل برسد.

اولیور بامون دروازه‌بان هوفنهایم که سابقه حضور در تمام تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد تاکنون هیچ‌گاه برای تیم ملی آلان بازی نکرده و بلاشویچ هم بعد از درخشش در ترکیب لایپزیش برای نخستین بار به اردو دعوت شده است. با این حساب به احتمال فراوان امشب کوین تراپ را در ترکیب اصلی ژرمن‌ها خواهیم دید.

1955586

تراپ که سابقه حضور در پاری سن ژرمن پرستاره  و بردن جام‌های داخلی متعدد با این باشگاه را در کارنامه دارد در چند فصل اخیر در ترکیب اینتراخت فرانکفورت یکی از بهترین‌های بوندس لیگا بوده و با این تیم به قهرمانی یورولیگ هم رسید. او که از سال 2017 عضو تیم ملی آلمان به حساب می‌آید در شش سال اخیر تنها 7 بازی ملی برای مانشافت انجام داده، چرا که غالب اوقات بعد از نویر و تراشتگن دروازه‌بان سوم این تیم به حساب می‌آمد و حالا در اتفاقی نادر تبدیل به دروازه‌بان اول شده است.

تراپ که سال 2017 همراه با تیم دوم آلمان قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد، در سال 2023 تنها یک بازی مقابل اوکراین در ماه جولای انجام داده که با تساوی 3-3 به پایان رسید.

تراپ به نوعی خوش‌قیافه‌ترین یا خوش‌تیپ‌ترین بازیکن تیم ملی آلمان نیز به حساب می‌آید که در اردوی اخیر با چهره‌ای متفاوت حاضر شده و به احتمال زیاد امشب نفر اول تیم ناگلزمن مقابل ترکیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها