کد خبر : 1980706 | 27 آبان 1402 ساعت 11:51 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی یونایتد: ویروس فیفادی به جان ستاره انگلیسی!

مدیران و کادر فنی منچستریونایتد به شدت نگران شرایط مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی این تیم، هستند.

نگرانی یونایتد: ویروس فیفادی به جان ستاره انگلیسی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی مالت رفت و موفق شد این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

گل به خودی بازیکن حریف در دقایق ابتدایی بازی و گل هری کین که در فاصله 15 دقیقه تا پایان این دیدار به ثمر رسید، باعث شد که انگلیس سه امتیاز ارزشمند و مهم را از این دیدار به دست آورد و پیروز میدان باشد. 

رشفورد در دقیقه 61 این بازی با صلاح‌دید گرت ساوت‌گیت از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به کول پالمر داد و همین موضوع باعث نگرانی شدید هواداران و کادر فنی منچستریونایتد شد چون به نظر می‌رسید که او به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده است. 

1955596

کادر پزشکی تیم ملی انگلیس هنوز هیچ اظهارنظری در این زمینه نکرده، اما سرمربی این تیم پس از پایان بازی مدعی شده بود که رشفورد مشکل خاصی ندارد.

ساوت‌گیت در این باره به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم او به احتمال زیاد مشکلی ندارد. ما فکر کردیم که بهتر است فرصتی به پالمر برای بازی بدهیم و مشکل خاصی نبود. من شرایط او را به صورت کامل ارزیابی نکردم اما فکر می‌کنم رشفورد در هنگامی که تعویض شد مشکل خاصی نداشت.»

با این حال، مصدومیت متعدد چندین بازیکن در چند روز اخیر در اردوی تیم‌های ملی باعث نگرانی یونایتدی‌ها شده و آنها منتظر اعلام نظر رسمی کادر پزشکی انگلیس هستند.

دیدگاه‌ها