کد خبر : 1980516 | 26 آبان 1402 ساعت 12:03 | 28.8K بازدید | 30 دیدگاه

فیفادی کابوس‌وار رئال: وینی هم مصدوم شد

وینیسیوس جونیور در نیمه اول بازی برزیل مقابل کلمبیا، با مصدومیت زمین را ترک کرد.

فیفادی کابوس‌وار رئال: وینی هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، برزیل در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کلمبیا قرار گرفت و در حالی که تا دقیقه ۷۵ یک بر صفر پیش بود، در چهار دقیقه دو گل دریافت کرد و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

گل اول شاگردان فرناندو دینیز در دقیقه ۴ توسط گابریل مارتینلی روی پاس وینیسیوس جونیور به ثمر رسید. در ادامه کمی از سرعت بازی کم شد.

1955224

در دقیقه ۲۷، وینیسیوس ‌پس از یک کورس، ناگهان احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد. کادر پزشکی برزیل به زمین آمد و پس از معاینه تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود. این بازیکن در حالی که به شدت از وضعیت شاکی بود، تعویض شد و جایش را به ژوائو پدرو داد.

این مصدومیت در صورتی بود که این بازیکن تازه پس از مصدومیت قبلی‌اش به شرایط خوبی در رئال مادرید رسیده بود و در آخرین بازی‌اش پیش از فیفادی مقابل والنسیا دبل کرده بود.

1955225

او پس از پایان بازی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش به خبرنگاران گفت: «فکر کنم همان مصدومیت دفعه قبل است. فردا آزمایش می‌دهم ببینم وضعیت چگونه است. با توجه به صحبت‌های پزشکان بعید است به بازی با آرژانتین برسم. همه راه‌ها را امتحان خواهیم کرد تا هر چه زودتر به زمین برگردم.»

دیدگاه‌ها