کد خبر : 1980710 | 27 آبان 1402 ساعت 12:06 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

خشم ستاره بارسا: نباید خودمان را گول بزنیم!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، از وضعیت تیم ملی این کشور بسیار ناراضی است.

خشم ستاره بارسا: نباید خودمان را گول بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

این تساوی به این معنا بود که آنها دیگر شانسی برای قرار گرفتن در جایگاه دوم این گروه هم نخواهند داشت و به این ترتیب شانس صعود مستقیم به رقابت‌های یورو را از دست دادند و حالا باید به فکر حضور در این رقابت‌ها از طریق بازی‌های پلی‌آف باشند.

این اتفاق برای لواندوفسکی که ستاره اصلی و کاپیتان این تیم است بسیار گران تمام شد و او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هیچ سودی در این که بخواهیم خودمان را گول بزنیم وجود ندارد. نمی‌توان چیزی را با یک بازی عوض کرد. ما از ابتدای مسابقات انتخابی عملکرد خوبی نداشتیم. 

1955568

البته که حالا مدام دیدارهای قبلی را مرور می‌کنیم. من مدام منتظر توپ بودم و سعی کردم وقتی که موقعیت خوبی داشتم به توپ ضربه بزنم، اما موقعیت خوبم هم در نهایت به کرنر تبدیل شد. در این دیدارهای حتی یک صدم ثانیه هم اهمیت بسیاری دارد. من باید ضربات پایانی را بهتر می‌زدم.

ما نتوانستیم در دور انتخابی خوب کار کنیم. بازی‌ای که مدنظرمان بود را ارائه نکردیم. در بازی برابر جمهوری چک هم نتوانستیم بازیسازی درستی داشته باشیم. تا رسیدن به محوطه جریمه خوب بودیم اما پس از آن همه چیز خراب می‌شد.

حالا دیگر مسابقات انتخابی تمام شده و ما باید روی پلی آف تمرکز کنیم. امیدوارم که دو بازی در خانه خوب داشته باشیم که شرایط را به سود ما تغییر دهد و بتواند همه چیز را حتی برای مقدار اندکی هم که شده به سود ما کند.»

دیدگاه‌ها