کد خبر : 1980712 | 27 آبان 1402 ساعت 12:32 | 28.2K بازدید | 8 دیدگاه

ناراحتی اسپانیایی‌ها از مصدومیت هالند!

اسپانیایی‌ها از اینکه ممکن است ارلینگ هالند در بازی فردای نروژ برابر اسکاتلند به میدان نرود، ناراحت هستند.

ناراحتی اسپانیایی‌ها از مصدومیت هالند!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در بازی دوستانه اخیر نروژ برابر جزایر فارو دچار مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ شد.

ستاره منچسترسیتی در نیمه اول روی نیمکت بود و در دقیقه 70 بازی بود که مصدوم شد، با این حال تا پایان در زمین ماند. مربی نروژ در نشست خبری پس از بازی تایید کرد که هالند از ناحیه مچ پا درد دارد و احتمال غیبت او برابر اسکاتلند در بازی فردا وجود دارد.

1955608

حضور هالند ریسک شدت یافتن مصدومیت او را بیشتر خواهد کرد و این قطعا به مذاق سیتی خوش نخواهد آمد. مصدومیت هالند که شماره یک نروژ و امید اول گلزنی این تیم است، خبر خوبی برای اسپانیا نیست. لاروخا صدرنشین گروه است و با یک مساوی برابر گرجستان در بازی فردا نیز به عنوان صدرنشین راهی یورو 2024 خواهد شد که این امر می‌تواند قرعه راحت‌تری را نصیب این تیم کند.

1954906

اسکاتلند، رقیب مستقیم اسپانیا، فردا به مصاف نروژ می‌رود و طبعا در غیاب هالند کار راحت‌تری برای برتری خواهد داشت. شکست اسپانیا و پیروزی اسکاتلند باعث خواهد شد اسکاتلند صدرنشین شود. 

هرچند روی کاغذ اسپانیا شانس اول پیروزی برابر گرجستان است و همه چیز نیز در دست این تیم برای صدرنشینی خواهد بود با این حال مارکا نوشته که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و حضور هالند برابر اسکاتلند، شانس برتری نروژ و امتیاز گرفتن این تیم را بیشتر می‌کرد که به سود اسپانیا بود.

دیدگاه‌ها