کد خبر : 1980733 | 27 آبان 1402 ساعت 13:59 | 36.8K بازدید | 37 دیدگاه

طعنه به ستاره خائن: من هرگز به تیم رقیب نمی‌روم!

اسماعیل بن ناصر، ستاره میلان، می‌گوید هرگز حاضر نیست پیراهن اینتر را به تن کند.

طعنه به ستاره خائن: من هرگز به تیم رقیب نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، بن ناصر در سال 2019 از امپولی به میلان پیوست و از آن زمان تا به حال پیراهن این تیم را به تن دارد و قهرمانی در سری آ را هم با روسونری تجربه کرد.

در طول چند سال اخیر تعدادی از بازیکنان میلان و اینتر به تیم رقیب پیوسته‌اند یا در آستانه پیوستن به آنها بوده و مذاکراتی را انجام داده‌اند اما بن ناصر معتقد است که چنین کاری اشتباه است و او هرگز حاضر به انجام آن نیست.

این ستاره الجزایری در این باره به Instant Foot گفت: «من هرگز حاضر نیستم به باشگاه اینتر ملحق شوم. امکان ندارد که حاضر شوم چنین کاری انجام دهم. مطمئن باشید که من را هرگز با پیراهن تیم اینتر در زمین نخواهید دید.»

1873849

او در پاسخ به سوالی درباره تصمیم هاکان چالهان اوغلو برای ترک میلان و پیوستن به اینتر اضافه کرد: «وقتی چالهان اوغلو قراردادش را با اینتر امضا کرد، من شگفت‌زده شدم. هرگز نمی‌گویم که قرار است تا ابد به حضور در میلان ادامه دهم اما مطمئنا هرگز امکان ندارد که به اینتر بپیوندم.»

چالهان اوغلو پس از پیوستن به اینتر تا به حال در چند بازی برابر تیم سابقش به میدان رفته و موفق به گلزنی هم شده و خوشحالی پس از گل و اظهاراتش باعث شده که به بازیکنی منفور بین هواداران میلان تبدیل شود.

دیدگاه‌ها