کد خبر : 1980756 | 27 آبان 1402 ساعت 15:54 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

در تاشکند ببریم، هر تیم آسیایی را می‌توانیم شکست بدهیم

حسینی‌نسب: داوران نمی‌روند اما مربیان چرا!

علی‌رغم شکست مقابل چادرملو، سرمربی تیم سایپا از روند کلی نارنجی پوشان راضی به نظر می‌رسد.

حسینی‌نسب: داوران نمی‌روند اما مربیان چرا!

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی‌نسب سرمربی سایپا پس از رقابت‌های این هفته لیگ دسته اول درباره بازی نسبتاً جنجالی تیمش در یزد می‌گوید: به هر حال در چند هفته گذشته با تیم‌های مدعی لیگ یک بازی داشتیم و نتایجی گرفتیم که می‌توانست بهتر از این باشد اگر فاکتورهای جانبی در آن لحاظ می‌شد. متاسفانه لیگ یک با نظارت کمتری برگزار می‌شود و توجه رسانه‌ها به آن کمتر است و برخی اتفاقات در آن رخ می‌دهد که روی نتایج بازی‌ها تاثیرگذار است. من به خاطر اعتراضی که به مسئله داوری در دیدار خیبر داشتم، محروم شدم و من را جریمه نقدی کردند در شرایطی که من قصدم توهین به داور مسابقه نبود؛ فقط و فقط حق خودم را می‌خواستم. به هر حال داوران هم مثل ما درگیر یک تورنمنت پیچیده هستند و عملکردشان ممکن است بالا پایین بشود و اگر مسابقات بدون حرف و حدیث و بدون خطای داوری به پایان برسد همه ما راضی خواهیم بود و هیچکس هم اعتراضی به این موضوع نخواهد کرد.

او در این خصوص ادامه داد: در بازی ما با چادرملو صحنه‌ای اتفاق افتاد که مطمئن بودیم داور در آن اشتباه کرده، اما صدای‌مان به جایی نرسید و یک گل وارد دروازه ما شد. این دفعه اعتراض چندانی هم نکردیم. از سمت داور به ما گفتند که اگر آن صحنه اشتباه باشد داوری را کنار می‌گذارد! من هم در جواب گفتم شما نمی‌روید اما (با این سوت‌ها) کاری می‌کنید که ما برویم.

1951947

حسینی‌نسب ادامه می‌دهد: با وجود این دو باختی که در مسابقات خارج از خانه آوردیم، ولی من همچنان از تیمم راضی هستم و بچه‌ها با تمام وجودشان در تمرینات حضور دارند و در شرایطی که کمبودهایی داریم، دست از تلاش نمی‌کشند و به من هم امیدواری می‌دهند و مطمئن هستم که تا پایان لیگ سایپا یکی از مدعیان صعود خواهد بود.

از حسینی‌نسب درباره بازی تیم ملی هم سوال کردیم و او در پاسخ گفت: من یک بازی تهاجمی از تیم ملی دیدم و چهار گلی که وارد دروازه هنگ‌کنگ شد. قبلا یادم هست که در هنگ‌کنگ بعضی از بازی‌هایمان گره می‌خورد. مثلاً در دوره آقای قطبی خیلی سخت آنها را بردیم یا در بازی‌های دیگر در خاطرم هست که با پیروزی ایران به پایان رسید ولی سختی‌های خاص خود را داشت. الحمدالله که اولین بازی ما در مرحله مقدماتی با شرایط خوبی به پایان رسید و امیدوارم در بازی ازبکستان هم شانس موفقیت همراه ما باشد. آنجا بازی خیلی سختی داریم چون من ازبکستان را یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا می‌دانم و پیروزی مقابل این تیم در تاشکند کار هر تیمی نیست و اگر ما بتوانیم این کار را انجام بدهیم، یقیناً شخصیت تیمی خود را نشان داده‌ایم.

او در پیش‌بینی‌اش درباره جام ملت‌ها گفت: هنوز زود است که در این زمینه بخواهیم صحبت کنیم و به نظر من تیم ملی و آقای قلعه‌نویی هم و غمشان روی همین بازی ازبکستان است و بعد از آن برنامه‌ریزی‌ها برای حضور بهتر در جام ملت‌ها آغاز خواهد شد که امیدوارم این دفعه شانس هم یار ما باشد و نتیجه خیلی خوبی بگیریم. با توجه به اینکه از سال ۱۹۷۶ در هیچ فینال آسیایی حاضر نبوده‌ایم.

دیدگاه‌ها