کد خبر : 1980801 | 27 آبان 1402 ساعت 21:00 | 56.8K بازدید | 14 دیدگاه

بازنشستگی ستاره رئال در 36 سالگی

رویستون درنته، هافبک سابق رئال مادرید، در 36 سالگی کفش‌هایش را آویخت.

بازنشستگی ستاره رئال در 36 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، رویستون درنته تایید کرد که کفش‌هایش را آویزان می‌کند و بازنشسته می‌شود. او این موضوع را در حساب شخصی اینستاگرام خود اعلام کرده است.

این فوتبالیست هلندی که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد، پس از یک دوران طولانی 18 ساله در لیگ‌های هلند، اسپانیا، روسیه، امارات متحده عربی، انگلیس و ترکیه در 36 سالگی به کار خود پایان داد.

1955763

درنته در سال 2007 با امضای قرارداد با رئال مادرید به شهرت رسید. او قبل از ترک باشگاه مادریدی 46 بازی با تیم اصلی انجام داد. این هافبک هلندی در مصاحبه‌ای اعتراف کرده بود که در 20 سالگی آماده چنین قراردادی نبود: "من برای حرفه‌ای شدن آماده نبودم."

درنته، بازیکن پرورش یافته در آکادمی جوانان فاینورد، قبل از اتمام قراردادش با رئال مادرید، به صورت قرضی به هرکولس و اورتون رفت. درنته پس از آن، سفری را آغاز کرد که او را به کشورهایی مانند روسیه و امارات متحده عربی برد.

در سال 2016 تقریباً 2 سال او هیچ تیمی نداشت. بن‌یاس از امارات آخرین باشگاه او بود. او سپس برای بازی در لیگ دسته دوم هلند با اسپارتا روتردام، به میادین بازگشت.

درنته در نهایت در راسینگ مورسیا بازی کرد و سپس در کوزاکن بویز در دسته سوم هلند بازنشسته شد، باشگاهی که در این فصل پنج بازی در آن انجام داده بود.

دیدگاه‌ها