کد خبر : 1980841 | 28 آبان 1402 ساعت 04:20 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

وعده بزرگ: به افتخار پیراهن ایتالیا صعود می‌کنیم

جاکومو راسپادوری، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید آنها با پیروزی برابر اوکراین به یورو 2024 صعود می‌کنند.

وعده بزرگ: به افتخار پیراهن ایتالیا صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی مقدونیه شمالی قرار گرفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

آنها حالا با 13 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی پشت سر تیم ملی انگلیس که در صدر ایستاده قرار گرفته و این در حالی است که تیم ملی اوکراین هم با 13 امتیاز در رده سوم ایستاده و حالا بازی بعدی این دو تیم بسیار حساس است. 

راسپادوری در گفتگو با RAI Sport اظهار داشت: «ما بازی را از ابتدا تا انتها کنترل کردیم، به جز همان بازه زمانی کوتاه مدتی که دو گل دریافت کردیم. توانستیم روی عملکرد خوبی که در نیمه اول داشتیم بازی را در دست بگیریم. جو ورزشگاه هم فوق العاده بود و به ما برای ارائه بازی خوب انگیزه داد. 

1955849

این بازیکن درباره بازی حساس برابر اوکراین گفت: «ما می‌دانیم که یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز برابر اوکراین در پیش داریم و باید روز دوشنبه به میدان برویم و هر طور شده سه امتیازی این دیدار مهم را به دست آوریم. 

ما باید پیروز این بازی باشیم چون پیراهن ایتالیا را به تن داریم و این باعث افتخار همه ماست که با این پیراهن به میدان برویم. این روحیه‌ و ذهنیتی است که همه ما باید داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها