کد خبر : 1980850 | 28 آبان 1402 ساعت 05:07 | 48.2K بازدید | 42 دیدگاه

لاماسیا دیگر فقط بازیکن نمی‌سازد؛

محصول جدید بارسلونا: سرمربی!

سرمربیانی که در دوران بازیگری خود در بارسلونا بوده‌اند، این روزها تبدیل به یکه‌تازان فوتبال اروپا شده‌اند.

محصول جدید بارسلونا: سرمربی!

به گزارش ورزش سه، همیشه از بارسلونا به عنوان یک دانشگاه بازیکن سازی یاد کرده‌ایم اما اوضاع برای بارسلونا کمی تغییر کرده است؛ اگر چه هنوز استعدادهای لاماسیا در بارسلونا به کار گرفته می‌شوند اما به وضوح مشخص است که حالا نوبت به سرمربیگری ستاره قدیمی بارسلونا شده است!

سیلوینیو
ستاره‌ای که پنج سال از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در بارسلونا بازی می‌کرد و از مدافعان چپ نوین قرن بیست و یک به شمار می‌رفت، حالا در قامت سرمربی تیم ملی آلبانی تاریخ‌سازی کرده است.

مایکل ریزیگر
دیگر مدافع بارسایی‌ها ادوار ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ نیز این روزها کنار دست رونالد کومان دیگر اسطوره بارسایی‌ها می‌نشیند تا در تیم ملی هلند. فعالیت کند.

رافا مارکز
مدافع میانی بلوگرانا که هواداران بارسلونا هنوز با گذشت ۱۳ سال، هفت سال حضور رافا مارکز مکزیکی را فراموش نکرده‌اند و حالا او سرمربی بارسلونای بی است.

1955855

ژاوی
یکی از برترین مهندسان فوتبال جهان و سرمربی فعلی بارسلونا بعید است که جای معرفی داشته باشد.

خاویر ساویولا
ستاره‌ آرژانتینی که تا پیش از حضور لئو مسی در نوکمپ یکه تازی می‌کرد، اکنون هم سرمربی یک تیم فوتسال در لالیگاست و هم مربی تیم زیر ۱۹ ساله بارسلونا در این فصل!

پاتریک کلایورت
مهاجم هلندی و آقای گل یورو این روزها کت و شلواری سرمربیگری به تن می‌کند تا به عنوان سرمربی ادنا دمیر اسپور، تیم فوتبال ترکیه را هدایت کند.

میکل آرتتا
سخت است او را بازیکن بارسلونا بدانیم ولی به عنوان کسی که فوتبال پایه را از دل نماینده آبی و اناری پوشان آغاز کرده باید او را نیز در این لیست قرار داد چرا که عملکرد او در آرسنال مثال زدنی است.

1942928

لوئیس انریکه
فاتح آخرین سه گانه با بارسلونا و حالا این روزها استاد کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن!

تیاگو موتا
زمانی که نام بولونیا را از فوتبال می‌شنویم، تیمی ضعیف و میانه نشین یادمان می‌آید اما حال شرایط کاملا دگرگون شده چرا که این تیم تا هفته یازدهم حتی بالاتر از لاتزیو، رم و فیورنتینا حضور داشت که البته باز هم در رده هشتم با امتیازی برابر با رم حضور دارد تا از حالا اعلام کند سودای کسب سهمیه دارد.

پپ گواردیولا
نابغه فوتبال جهان و بس!

1947030

دیدگاه‌ها