کد خبر : 1980874 | 28 آبان 1402 ساعت 08:33 | 31.3K بازدید | 40 دیدگاه

دشان: با ۱۴ گل به حریف احترام گذاشتیم!

دیدیه دشان پس از پیروزی ۱۴-۰ مقابل جبل‌الطارق، نظراتش در مورد عملکرد بازیکنانش، برد پرگل و شرایط تیمش را به اشتراک گذاشت.

دشان: با ۱۴ گل به حریف احترام گذاشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در دیداری پرگل و عجیب از چارچوب مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴، جبل‌الطارق را با نتیجه ۱۴-۰ شکست داد. دشان بعد از بازی درباره این برد صحبت کرد.

«امشب یک شب عالی بود. به غیر از مصدومیت وارن. تنها نکته منفی بازی همین اتفاق بود. البته مصدومیتش خیلی جدی نیست. طبق اطلاعاتی که من دارم، آزمایشات اولیه دلگرم‌کننده بوده‌اند. خوشبختانه شکستگی نیست اما یک آسیب‌دیدگی نسبتا جدی است.

هدف ما قبل از بازی بردن بود و به هدف‌مان رسیدیم. بازی با ۱۱ بازیکن برای آن‌ها سخت بود و پس اخراج و ۱۰ نفره شدن، سخت‌تر هم شد. باید به حریف احترام بگذاریم و ۱۴ گل زیاد بد نیست.

1955913

کیلیان عالی بود اما من از او انتظار بیشتری دارم (کنایه به صحبت‌های لوئیز انریکه درباره امباپه). او در بازی فوق‌العاده است و یک رهبر کامل در درون زمین است. او به تیم آرامش می‌دهد و دقیقا همان بازیکنی است که می‌خواهم.

حرکات بازیکنان در سمت راست را دوست داشتم. معمولا در سمت چپ بهتر هستیم اما در این بازی اینطور نبود. کینگزلی کومان و جاناتان کلاز کیفیتشان را نشان دادند.

این تیم فقط می‌خواهد ببرد. می‌خواهم در یورو شرایط خوبی داشته باشیم. در بازی بعدی هم برای پیروزی مقابل یونان قرار خواهیم گرفت و برای تفریح به آنجا نمی‌رویم.»

دیدگاه‌ها