کد خبر : 1980908 | 28 آبان 1402 ساعت 11:58 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای عجیب ستاره سیتی: ما گل بابونه هستیم!

کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم به لطف پپ گواردیولا مثل گل بابونه سرحال هستند.

ادعای عجیب ستاره سیتی: ما گل بابونه هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در اولین بازی در لیگ برتر انگلیس پس از وقفه دیدارهای ملی باید در یک بازی حساس و تماشایی به مصاف لیورپول برود. 

یورگن کلوپ از این که لیگ برتر انگلیس در برنامه‌ریزی عجیبش تصمیم گرفته که این بازی را با وجود حضور بسیاری از بازیکنان این دو تیم در دیدارهای ملی در آمریکای جنوبی در روز شنبه برگزار کند به شدت انتقاد کرد. 

با این حال، به نظر می‌رسد که واکر مشکلی با این برنامه‌ریزی ندارد و آماده است تا پس از همراهی تیم ملی انگلیس در دیدار برابر مالت و مقدونیه شمالی در انتخابی یورو 2024 در این بازی هم به میدان برود. 

1940780

واکر در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: «من احساس می‌کنم که به اندازه گل بابونه سرحال هستم. ما صبح روز سه‌شنبه قرار است از مقدونیه شمالی برگردیم اما مربی بسیار خوبی داریم که پیش از بازی مهم آخر هفته چند روز به ما استراحت داده است. 

گاهی انجام این دیدارهای متوالی و فشرده باعث می‌شود که کمی احساس خستگی داشته باشیم اما من حاضر نیستم این کار را با تمام دنیا عوض کنم. علوم ورزشی کمک بسیاری به من کرده است. برای بهبود شرایط ماهیچه‌هایم در باشگاه بدنسازی کار می‌کنم و همچنان سرحال هستم.»

دیدگاه‌ها