کد خبر : 1980911 | 28 آبان 1402 ساعت 12:30 | 45.5K بازدید | 10 دیدگاه

مربی گرجستان در نشست خبری

من به رئال برای خرید این ستاره کمک نمی‌کنم!

ویلی سانیول، ستاره فرانسوی سابق بایرن و مربی حال حاضر گرجستان، شایعات گفت‌وگو با کارلو آنچلوتی در مورد خویچا کواراتسخلیا را رد کرد.

من به رئال برای خرید این ستاره کمک نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا از فصل گذشته بود که نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. او با رقمی پایین راهی ناپولی شد و هیچکس تصور نمی‌کرد به یکی از ستاره‌های برتر تیم و فوتبال ایتالیا تبدیل شود. کواراتسخلیا ولی بی‌نهایت درخشید و توانست نقش مهمی در قهرمانی ناپولی ایفا کند. او اعتراف کرده از کودکی هوادار رئال است و عاشق بازی‌های گوتی بود.

1955963

شایعات در مورد انتقال احتمالی او به رئال در فصل بعد نیز شنیده می‌شود و اینکه اخیرا کارلو آنچلوتی با ویلی سانیول نیز در این مورد حرف زده است.

سانیول 46 ساله که در نشست خبری بازی گرجستان-اسپانیا شرکت کرده بود، به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: «می‌گویند من بزرگ‌ترین متحد آنچلوتی برای انتقال کواراتسخلیا هستم اما این دروغ است. بله من زمانی دستیار کارلتو در بایرن بودم و ارتباط خوبی با او دارم اما هرگز از من در مورد کواراتسخلیا سوال نکرده و این شایعات صحت ندارند.»

1942746

سانیول ادامه داد: «ما اینجا در مورد انتقال بازیکن حرف نمی‌زنیم. کواراتسخلیا بازیکن بزرگی است و همین حالا نیز در باشگاهی بزرگ بازی می‌کند اما طبیعی است که او هم رویای پیوستن به یک باشگاه بزرگتر مثل رئال، بارسا یا بایرن را داشته باشد و بخواهد برای عناوین مهم‌تر مبارزه کند. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک بازیکن رخ بدهد و از این جهت درک می‌کنم بخواهد روزی ناپولی را ترک کند.»

دیدگاه‌ها