کد خبر : 1980915 | 28 آبان 1402 ساعت 12:36 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

ما صنعتی نیستیم، انتظارات را بالا نبرید

هشدار جالب سرمربی سابق به طرفداران ملوان

محمد احمدزاده سرمربی سابق ملوان در ابتدای فصل منتقد انتخاب تارتار بود اما حالا نظراتش را تغییر داده است.

هشدار جالب سرمربی سابق به طرفداران ملوان

به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده در ابتدای فصل انتقادات زیادی را به انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی ملوان ابراز داشت و عنوان کرد که او برای ملوان گزینه مناسبی نخواهد بود.

اما سرمربی پیشین ملوان حالا در گفت‌وگویی که با تسنیم داشته، نظرات خود را تغییر داده است: مردم انزلی سبک بازی هجومی را دوست دارند و مربیانی که در ملوان دنبال بازی دفاعی باشند، نتیجه نمی‌گیرند. تیم‌های قبلی تارتار بازی‌های محتاطانه‌ای ارائه می‌کردند و ابتدای فصل هم گفتم این سبک بازی تارتار در انزلی جواب نمی‌دهد.

احمدزاده همچنین گفت: تارتار با این شرایط می‌تواند تجربه بسیار خوبی در انزلی داشته باشد و این سبک بازی برای خودش و ملوان خوب است. همچنین نباید انتظارات را از ملوان بالا ببریم. تیم‌هایی در لیگ برتر هستند که از لحاظ امکانات و شرایط مالی، وضعیت به مراتب بهتری نسبت به ملوان دارند.

سرمربی سابق ملوان با تمجید از تارتار گفت: شرایط تارتار نسبت به مربیانی که به انزلی آمده‌اند، متفاوت است. او روابط عمومی بالایی دارد و با تماشاگران و قدیمی‌های ملوان ارتباط خوبی برقرار کرده است. تارتار حرفه‌ای‌تر از بقیه مربیانی بوده که تاکنون به انزلی آمده‌اند.

او همچنین در خصوص دوری خود از فوتبال عنوان کرد: فقط چند پیشنهاد در سطح استان گیلان داشتم که با مدیران این باشگاه‌ها صحبت کردم. کار کردن در فوتبال گیلان خیلی سخت است. گیلان استانی صنعتی محسوب نمی‌شود و باشگاه‌های استان شرایط مالی خوبی ندارند. الان فهمیده (مدیرعامل باشگاه ملوان) به تنهایی از تیم ملوان حمایت می‌کند و نمی‌دانم تا چه زمانی می‌تواند با این شرایط ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها