کد خبر : 1980919 | 28 آبان 1402 ساعت 12:37 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

بلندپروازی آمریکا: میزبان به دنبال قهرمانی جام جهانی

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2026 است.

بلندپروازی آمریکا: میزبان به دنبال قهرمانی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آمریکا در کنار مکزیک و کانادا میزبانی جام جهانی 2026 را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد که برنامه‌های ویژه‌ای برای این مسابقات تدارک دیده است. 

بهترین عملکرد تیم ملی آمریکا در تاریخ رقابت‌های جام جهانی تا به حال به جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن برمی‌گردد که این تیم موفق شد تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند اما سرمربی این تیم امیدوار است که آمریکا این‌بار بتواند تاریخ‌سازی کند. 

برهالتر در گفت‌وگو با NBC در این‌باره اظهار داشت: «ما می‌خواهیم قهرمانی در این مسابقات را تجربه کنیم. می‌دانیم که واقعا دشوار است و وقتی این حرف را از من بشنوید مطمئنا پیش خودتان خواهید گفت که بی‌خیال، گرگ!

1772439

اما ما صادقانه تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم قهرمان جام جهانی شویم. هر کاری که لازم باشد برای فتح جام جهانی انجام خواهیم داد. ما فقط باید از تیمی که قرار است در آن روز خاص برابرش بازی کنیم بهتر باشیم.»

این مسابقات قرار است با حضور 48 تیم برگزار شود و آمریکا به‌واسطه میزبانی به‌صورت اتوماتیک و بدون شرکت در رقابت‌های انتخابی در این تورنمنت حضور دارد و با برگزاری دیدارهای دوستانه در وقفه دیدارهای ملی خودش را آماده درخشش در جام جهانی می‌کند.

دیدگاه‌ها