کد خبر : 1980936 | 28 آبان 1402 ساعت 13:27 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

غدیر هر روز میزبان تمرین و مسابقه است!

چمن ورزشگاه خاطره‌ساز ایران در آستانه نابودی

ترافیک موجود برای برگزاری تمرینات و مسابقات سه تیم در اهواز نگرانی‌های زیادی را بابت چمن ورزشگاه غدیر ایجاد کرده است.

چمن ورزشگاه خاطره‌ساز ایران در آستانه نابودی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلاتی که تیم‌های خوزستانی دارند، مربوط به کمبود زمین‌های مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات است.

ورزشگاه غدیر اهواز که در گذشته میزبان بازی‌های خانگی فولاد و استقلال خوزستان بود و حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز این دو تیم بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کردند، حالا بعد از مدتی بلااستفاده بودن چند سالی است دوباره شرایط مناسبی پیدا کرده است. حالا اما اتفاقاتی افتاده که می‌تواند منجر به از بین رفتن چمن این ورزشگاه شود.

از ابتدای فصل جاری فوتبال ایران، تیم‌های استقلال خوزستان در لیگ برتر و استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول بازی های خود را در ورزشگاه غدیر برگزار کردند. همچنین تیم امید استقلال خوزستان هم در این زمین بازی‌های خود را برگزار می‌کند.

در چنین شرایطی نبود زمین تمرین مناسب برای شاگردان سیروس پورموسوی در لیگ برتر هم سبب شده تا استقلال خوزستان تمرینات خود را به زمین شماره یک ورزشگاه غدیر ببرد.

با بررسی همه این شرایط نگرانی‌هایی بابت از بین رفتن چمن ورزشگاه غدیر وجود دارد. این ورزشگاه در اکثر روزها میزبان تمرینات یا مسابقات رسمی است و همین امر با توجه به رسیدن فصل سرما می‌تواند آسیبی جدی به چمن آن بزند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم در این خصوص گلایه و اعلام کرده است: «ابتدای فصل از مسئولان استانی خواستیم زمینی به ما بدهند تا خودمان هزینه‌اش را بدهیم که کسی با ما همکاری نکرد. الان زمین تمرین نداریم و در زمین مسابقه خودمان یعنی ورزشگاه غدیر اهواز تمرین می‌کنیم. در فصل پاییز و با آغاز بارندگی‌ها، شرایط تمرینی ما بدتر می‌شود و اگر بارش داشته باشیم، مجبور می‌شویم تمرین را تعطیل کنیم.»

وی افزود: «بازی استقلال ملاثانی در اوج بارش چهار ساعته باران برگزار شد و مجبور شدیم چند روز به زمین تمرین استراحت بدهیم.»
گفتنی است؛ استقلال خوزستان در روز پنجشنبه 2 آذرماه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان سپاهان اصفهان است.

دیدگاه‌ها