کد خبر : 1980941 | 28 آبان 1402 ساعت 13:35 | 31.8K بازدید | 24 دیدگاه

محمداحمدزاده می‌خواهد به مربیگری برگردد

سرمربی معروف از فرمان ماشین سنگین خسته شد!

سرمربی مطرح و قدیمی فوتبال ایران که چند سالی از این عرصه دور بود، علاقه‌مند است دوباره به نیمکت مربیگری برگردد.

سرمربی معروف از فرمان ماشین سنگین خسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، دنیای مربیگری حس و حال عجیبی دارد و وقتی درگیر آن شوید، خیلی سخت می‌توانید از آن دل بکنید. محمد احمدزاده سرمربی سابق فوتبال ایران که سال‌ها روی نیمکت ملوان او را دیدیم و بعدها در تیم‌های مختلف لیگ برتر فوتبال ایران کار کرد، چند سالی است از این عرصه دور شده است.

بولت استقلالاحمدزاده که سابقه کار کردن در خارج از کشور و هدایت برخی تیم‌ها در لیگ عراق را دارد، طی سال‌های گذشته تصاویرش را پشت فرمان ماشین سنگین مشاهده کردیم و او از علاقه‌اش به رانندگی سخت در جاده‌ها پرده برداشته بود.

او به عنوان یکی از مهم‌ترین مربیان تیم‌های شهرستانی در فوتبال ایران حالا علاقه‌مند است که دوباره به فضای مربیگری برگردد و به نظر می‌رسد با تصمیم جدید احمدزاده به‌زودی او را روی نیمکت یکی از تیم‌های فوتبال ایران ببینیم.

این مربی 62 ساله در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی برای بازگشت به فوتبال داشته، گفت: «چند پیشنهاد در سطح استان گیلان داشتم که با مدیران این باشگاه‌ها صحبت کردم. کار کردن در فوتبال گیلان خیلی سخت است. گیلان استانی صنعتی محسوب نمی‌شود و باشگاه‌های استان شرایط مالی خوبی ندارند.»

گفتنی است؛ احمدزاده در فوتبال ایران در زمره سرمربیانی شناخته می‌شود که سبک و سیاق خاصی داشت و در عرصه فوتبال پایه و همچنین لیگ برتر با تیم‌های مختلف شرایط خوبی را تجربه کرد. بی شک بازگشت او به فضای فوتبال می‌تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها