کد خبر : 1980946 | 28 آبان 1402 ساعت 13:49 | 9K بازدید | 27 دیدگاه

امید لیورپول ناامید شد: هالند به بازی حساس می‌رسد

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مشکلی برای حضور در میدان در دیدار برابر لیورپول نخواهد داشت.

امید لیورپول ناامید شد: هالند به بازی حساس می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان پیروزی 0-2 تیم ملی نروژ در دیدار دوستانه برابر تیم ملی جزایر فارو از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا کادر فنی و هواداران منچسترسیتی به شدت نگران وضعیت او باشند.

با توجه به پیروزی رومانی و به پایان رسیدن امید تیم ملی نروژ برای کسب سهمیه حضور در جام ملت‌های اروپای 2024، این بازیکن ریسک بازی در دیدار برابر تیم ملی اسکاتلند را نخواهد داشت و برای طی کردن روند درمانش به منچستر برمی‌گردد. 

تردیدهایی درباره شرایط فیزیکی او و آمادگی‌اش برای حضور در دیدار حساس و تماشایی برابر لیورپول که قرار است شنبه هفته آینده برگزار شود وجود داشت اما به نظر نمی‌رسد که مشکل او به حدی جدی باشد که مانع از حضورش در این بازی شود. 

1955608

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که این مصدومیت جزئی بوده و مربوط به آسیب‌پذیری قدیمی مچ پای هالند است و او را برای مدتی طولانی دور از میادین نگه نخواهد داشت. 

به این ترتیب، این ستاره منچسترسیتی این فرصت را خواهد داشت که در بازی برابر شاگردان یورگن کلوپ در زمین حضور داشته باشد و امیدوار است که بتواند شرایط را به سود تیم خودش رقم بزند. این خبر بدون شک باعث آسودگی خاطر پپ گواردیولا و هواداران سیتی است که در چند روز اخیر نگرانی بسیاری از وضعیت او داشتند. 

دیدگاه‌ها