کد خبر : 1980949 | 28 آبان 1402 ساعت 14:01 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

الهامی و ویسی در انتظار بازگشت ملی‌پوشان عراقی

دغدغه مشترک سرمربیان قهرمان قبل از بازی حساس

ساکت الهامی و عبدالله ویسی در فاصله چند روزه تا دیدار مس رفسنجان و نفت آبادان یک دغدغه مشترک دارند.

دغدغه مشترک سرمربیان قهرمان قبل از بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای برگزاری مسابقات مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 ، تیم‌های باشگاهی ایران تمرینات خود را برای هفته یازدهم انجام می‌دهند. در چنین شرایطی باشگاه‌های دارای بازیکن ملی پوش در تیم ایران دغدغه نفرات خود و زمان بازگشت آن‌ها را دارند و می‌دانند که زودتر از روز چهارشنبه بازیکنان خود را در اختیار نخواهند داشت.

در حالی که اکثر حواس‌ها به نفرات ملی پوش فعال در تیم ملی ایران هستند، مس رفسنجان و نفت آبادان که در هفته یازدهم رودرروی هم قرار می‌گیرند، دغدغه بازگشت ملی پوشان عراقی خود را دارند.

علی عدنان مدافع مس رفسنجان و فهد طالب دروازه‌بان نفت آبادان این روزها در اردوی تیم ملی عراق هستند و برای بازی روز سه‌شنبه با ویتنام در شرق آسیا آماده می‌شوند. این دو بازیکن بعد از بازی در کشور ویتنام همراه تیم ملی کشور خود به عراق می‌روند و از آن‌جا باید راهی ایران شوند و با انجام یک سفر دیگر به رفسنجان روز جمعه در ترکیب تیم‌های خود قرار بگیرند.

زمان بازگشت دو ستاره عراقی دغدغه مهم ساکت الهامی و عبدالله ویسی دو سرمربی‌ای است که سابقه قهرمانی در فوتبال ایران (جام حذفی یا لیگ برتر) را دارند. البته این موضوع برای سرمربی مس رفسنجان دغدغه بزرگ‌تری است؛ چراکه منتظر محمد دیگر ستاره عراقی نارنجی‌پوشان نیز همراه تیم زیر 23 سال عراق به اردویی در کشور اسپانیا رفته و سفر طولانی‌مدت برای بازگشت او هم یک مشکل دیگر را برای الهامی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است؛ مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان روز جمعه در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه تازه تاسیس رفسنجان به مصاف یک‌دیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها