کد خبر : 1980975 | 28 آبان 1402 ساعت 15:54 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

جوانان پیکان آماده مصاف با سرمربی سابق می‌شوند

حرص‌وجوش خطیبی برای نبرد حیثیتی(عکس)

خودروسازان پایتخت در وقفه لیگ برتر آماده مسابقه حساس با آلومینیوم اراک در روز جمعه می‌شوند.

حرص‌وجوش خطیبی برای نبرد حیثیتی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان اگرچه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر از نظر کسب نتیجه چندان موفق نبوده و با کسب 8 امتیاز یکی از تیم‌های پایینی جدول محسوب می‌شود، اما نمایش‌های خوبی را ارائه کرده و همین مسئله رسول خطیبی و مسئولان باشگاه را به آینده امیدوار می‌کند.

خودروسازان هفته گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین به تساوی یک بر یک رسیدند و عدم کسب پیروزی سبب شد تا مدیران باشگاه رای به جریمه کادرفنی و بازیکنان بدهند. با این حال رسول خطیبی سعی دارد به بهترین شکل ممکن تیمش را برای جدال هفته یازدهم آماده کند.

نکته قابل توجه این است که پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر در یک نبرد حیثیتی و جذاب مقابل تیمی قرار می‌گیرد که هدایت آن را مجتبی حسینی برعهده دارد. حسینی که در دو فصل گذشته هدایت پیکان را برعهده داشت و توانست با بازیکنان جوان سهمیه خودروسازان را در لیگ برتر حفظ کند، حالا در آلومینیوم اراک حضور دارد و تیم را در نیمه اول جدول جا داده است.

از این رو بسیاری از بازیکنان کنونی پیکان شاگردان سابق مجتبی حسینی محسوب می‌شوند که بی‌شک برای بازی روز جمعه انگیزه زیادی دارند. در چنین شرایطی پیکانی‌ها زیر نظر خطیبی و سایر اعضای کادرفنی برای نبرد حساس آماده می‌شوند و امیدوارند که بتوانند نمایش خوبی را در این بازی اجرا کنند.

گفتنی است؛ دیدار آلومینیوم و پیکان ساعت 15 روز جمعه 3 آذر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

1956058
1956059
1956060

دیدگاه‌ها