کد خبر : 1980999 | 29 آبان 1402 ساعت 03:03 | 26.3K بازدید | 25 دیدگاه

ایران گلزن‌تر از مراکش: آنها بهتر نیستند

شاگردان حسین عبدی عملکرد مشابهی در دور گروهی با حریف خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی داشتند.

ایران گلزن‌تر از مراکش: آنها بهتر نیستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران در حالی باید از ساعت 15:30 فردا، سه‌شنبه در ورزشگاه گلورا بونگ تومو مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال مقابل مراکش را برگزار کند که نمایش مشابهی با حریف خود از نظر امتیازگیری در دور گروهی داشته است.

شاگردان حسین عبدی در مرحله گروهی جام جهانی دو پیروزی مقابل برزیل و نیو کالدونیا داشتند و توانستند 6 امتیاز به همراه 9 گل زده و 4 گل خورده داشته باشند، اما مراکش نیز نمایش چندان بهتری نسبت به ملی پوشان ایران نداشته و آنها نیز در گروه A دو برد برابر پاناما و اندونزی کسب کردند و 6 امتیاز با 5 گل زده و 3 گل خورده را ثبت کردند.

ملی پوشان نوجوان ایران از نظر گل زده و تفاضل گل عملکرد بهتری نسبت به مراکش داشتند و بدون شک می‌توانند مقابل نایب قهرمان جام ملت‌های آفریقا به شگفتی‌سازی خود ادامه بدهند و یک پیروزی دیگر برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام جهانی زیر 17 سال به دست بیاورند.

1956116

نوجوانان ایران در دور گروهی مقابل برزیل و انگلیس که مدعیان قهرمانی و صاحبان جام در دو دوره گذشته هستند، نمایش شایسته‌ای داشتند و این شانس را دارند تا سه‌شنبه هم یک پیروزی ارزشمند دیگر برابر مراکش کسب کنند و حریف مالی یا مکزیک در دور یک چهارم نهایی شوند.

دیدگاه‌ها