کد خبر : 1981002 | 28 آبان 1402 ساعت 17:47 | 13K بازدید | 9 دیدگاه

نیکولو بارلا:

ایتالیا به بهترین شکل ممکن به یورو می‌رسد

نیکولو بارلا، هافبک تیم ملی ایتالیا، امیدوار است همبازیانش مقابل اوکراین هم نمایش خوبی داشته باشند تا آن‌ها به یورو 2024 صعود کنند.

ایتالیا به بهترین شکل ممکن به یورو می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو بارلا اعلام کرد که برد ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در روز جمعه او را تحت تأثیر قرار داده است‌. با نتیجه‌ای که به دست آمده، حتی تساوی برابر اوکراین در روز دوشنبه جهت راهیابی به یورو 2024 کافی است.

بارلا درباره برد مقابل مقدونیه شمالی گفت: "در داخل زمین، من موقعیت خطرناکی را احساس نکردم. دو بار گل خوردیم. اولین بار از روی یک ضربه کرنر گل خوردیم و سپس، دریبل زدن از پشت من خیلی راحت بود. موقعیت‌هایی وجود دارد که باید در آن‌ها پیشرفت کنیم. در بازی‌های ملی اگر اشتباهی کنید، جریمه می‌شوید. در طول بازی احساس می‌کردم که بازی را می‌بریم، عکس‌العمل تیم فوق‌العاده بود و سعی کردیم به جای دفاع، گل بزنیم، بنابراین عالی بود."

بولت سرشاخهبازی با اوکراین؟

آن‌ها تیم قدرتمندی هستند، اما از ویژگی‌های خود آگاهیم و می‌خواهیم به یورو صعود کنیم. برای این کار باید این بازی‌های سخت را انجام دهیم. این فوتبال است و ما هم آماده‌ایم. مطمئناً ورود به زمین برای پیروزی و جلوگیری از قرار گرفتن در یک موقعیت دشوار، آسان‌تر است. باید بدانیم که قرار است به بهترین شکل ممکن بازی را مدیریت کنیم‌.

1956111

بولت سرشاخهداویده فراتسی؟

او بازیکن بزرگی است، مثل خیلی از بازیکنان دیگر اینجا. او تلاش کرده تا به پیشرفت تیم کمک کند اما از تصمیم مربی برای بازی کردن یا نکردن هیچ بازیکنی اطلاعی ندارم. همه برای این مسابقه آماده خواهند بود.

بولت سرشاخهاوکراین؟

آن‌ها بازیکنان بزرگی دارد. تیم اوکراین سرعت و تکنیکی عالی دارد. با این حال، ما در سن سیرو ثابت کردیم زمانی که ما توپ را حفظ می‌کنیم، آنها با مشکل مواجه می‌شوند، بنابراین ما باید برای این هدف تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها