کد خبر : 1981008 | 28 آبان 1402 ساعت 18:22 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

با هماهنگی مربیان باشگاهی اردوی ملی را لغو کردیم؛

ادعای بزرگ آزمون: زیباترین لیگ را امسال می‌بینید!

سرمربی تیم ملی زنان در خصوص مسابقات هفته اول لیگ برتر زنان با "ورزش سه" گفت‌وگو کرد.

ادعای بزرگ آزمون: زیباترین لیگ را امسال می‌بینید!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال زنان رسما از جمعه 26 آبان آغاز شد و طی دو روز، شاهد 5 بازی زیبا و پرگل بودیم. هفته‌ای که مهمترین شگفتی آن مربوط به دیدار ملوان و شهرداری سیرجان بود که برخلاف انتظار، انزلی‌چی‌ها با یک گل از سد میزبان خود گذشتند. اما حالا با گذشت سه روز از آغاز لیگ شانزدهم، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، با "ورزش سه"، در خصوص این لیگ گفت‌وگو کرد.

آزمون در ابتدا با اشاره به شروع لیگ شانزدهم گفت: امسال شاهد لیگ جذاب‌تری نسبت به سال‌های قبل خواهیم بود و علت آن، پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف است. اینطور نیست که ستاره‌ها در یک یا دو تیم خاص بازی کنند. ضمن اینکه شاهد حضور بازیکنان نوجوان و جوان در تیم‌ها هستیم و این نکته بسیار خوشحال کننده‌ای است.

او ادامه داد: به عقیده من تیم ملی و باشگاه‌ها ارتباط متقابلی با یکدیگر دارند، هر زمان لیگ پویایی داشتیم و مسابقات لیگ جذاب بوده، تیم ملی هم قدرتمند بوده است. در مقابل وقتی تیم ملی هم در میادین بین المللی می‌درخشد، شاهد تزریق اعتماد به نفس به بازیکنان لیگ برتر می‌شویم و این نکته مثبتی است.

آزمون در پاسخ به این سوال که چرا اردوی اردن و دو بازی تدارکاتی با این تیم لغو شده است گفت: ابتدا باید از فدراسیون اردن تشکر کنیم که از ما دعوت کردند، اما درحال حاضر بازیکنان در کوران لیگ برتر هستند و فکر می‌کنم لیگ ما باعث آمادگی بهتر آنها خواهد شد. ضمن اینکه در یک ماه گذشته مسابقات بین المللی ملی و باشگاهی داشتیم بچه‌ها مقداری خسته هستند. درحال حاضر هم بعد از مدت‌ها دوباره لیگ ما آغاز شده و با مشورت مربیان تصمیم گرفتیم که اردوی اردن را لغو کنیم علت آن هم این است که در حال حاضر لیگ ما شرایط برگزاری دو بازی در یک هفته را ندارد.

او در پایان گفت: با هماهنگی که با سازمان لیگ داریم، امسال به طور ویژه‌ای لیگ را مدنظر خواهیم داشت. هدف ما در لیگ و تیم ملی ابتدا جوان‌گرایی است و سپس روی بحث تاکتیک پذیری بازیکنان تمرکز ویژه‌ای داریم.

دیدگاه‌ها