کد خبر : 1981041 | 29 آبان 1402 ساعت 03:58 | 15.2K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای عجیب: خط هافبک اینتر از سیتی بهتر است!

کریستین ویری، ستاره سابق اینتر، معتقد است که هافبک‌های اینتر از هافبک‌های سیتی قوی‌تر هستند.

ادعای عجیب: خط هافبک اینتر از سیتی بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی به میدان رفت، اما با قبول شکست برابر این تیم به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.

آنها این فصل هم عملکرد خوبی را در سری آ به نمایش گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند درخشش فصل گذشته را در لیگ قهرمانان هم تکرار کنند.

ویری در گفت‌گو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این تیم اظهار داشت: "هیچ تیمی به اندازه اینتر بازیکنان خوب در هر پست در اختیار ندارد و این موضوع کاملا در فهرست این تیم مشخص است.

حتی تمام خریدهای جدیدی که این تیم انجام داده هم به صورت بالقوه این توانایی را دارند که در ترکیب ثابت اینتر به میدان بروند. بازیکنانی مانند بنجامین پاوارد یا آرناتوویچ هم در بین همین بازیکنان قرار دارند.

با این حال، من باور دارم که دلیل اصلی پیروزی در هر بازی خط میانی است. پیش از این هم گفته بودم که هافبک‌های اینتر حتی از هافبک‌های سیتی هم بهتر هستند و خریدهای جدید باعث شده که آنها حالا تجربه بیشتری هم داشته باشند.

حالا هر بازیکنی توانایی گلزنی دارد و این به عامل غافلگیری حریف تبدیل شده است. انسجام و نقطه قوت اینتر از همین جا شروع می‌شود. وقتی توپ در اختیار شما باشد، با ریسک کمتری روبرو خواهید شد."

دیدگاه‌ها