کد خبر : 1981051 | 29 آبان 1402 ساعت 07:55 | 46.8K بازدید | 15 دیدگاه

آلمانی‌ها من را نخواستند، بهشان گل زدم!

تیم ملی آلمان فرصت جذب یکی از بهترین استعدادهای اخیر فوتبال دنیا را از دست داده است.

آلمانی‌ها من را نخواستند، بهشان گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، کنان ییلدیز، بازیکن ۱۸ ساله یوونتوس، از این فصل توانسته به ترکیب تیم ماسمیلیانو آلگری راه پیدا کند و نشان دهد که توانایی‌های غیرقابل انکاری دارد.

آلگری بارها در مصاحبه‌هایش این بازیکن را تحسین کرده است و از این بازیکن به عنوان یک بازیکن آینده‌دار نام برده است. ملیت این بازیکن به تازگی، تبدیل یکی از موضوعات خبرساز دنیای فوتبال شده است.

این اخبار با گلزنی و درخشش او مقابل تیم ملی آلمان در بازی دیشب ترکیه برابر این تیم، بیشتر هم شد. از آنجایی که مادر این بازیکن آلمانی است، خبرهایی بود که او می‌تواند برای آلمان هم بازی کند اما خود این بازیکن با مصاحبه‌ای این احتمال را رد کرد.

1956224

«مادر من آلمانی است، پدرم ترک است. من از رده زیر ۱۷ ساله‌ها برای ترکیه بازی کرده‌ام و به این موضوع بسیار افتخار می‌کنم. آلمان هرگز به من نزدیک نبود. هرگز با من تماس نگرفتند. به همین دلیل ترکیه را انتخاب کردم. من خیلی خوشحالم که برای ترکیه بازی می‌کنم. اگر آلمان تماس می‌گرفت به بازی در آنجا فکر می‌کردم اما هیچ تماسی از فدراسیون آلمان وجود نداشت. زیاد به این موضوع فکر نکردم و فقط روی مسیرم تمرکز کرده‌ام.»

همچنین به گزارش رسانه‌های آلمانی، نمایندگان ییلدیز در اکتبر گذشته با فدراسیون فوتبال آلمان ارتباط برقرار کردند و از آنها درباره احتمال پیشنهاد به این بازیکن پرسیدند اما آنها اعلام کردند که هیچ علاقه‌ای به این بازیکن ندارند.

1956225

دیدگاه‌ها