کد خبر : 1981059 | 28 آبان 1402 ساعت 22:56 | 22.5K بازدید | 7 دیدگاه

ببخشید که دیر بالا رفتیم

عذرخواهی تادیچ پس از صعود تاریخی صربستان

دوشان تادیچ، پس از صعود تیم ملی صربستان به یورو ۲۰۲۴، شروع به سرزنش خود و هم‌تیمی‌هایش کرد!

عذرخواهی تادیچ پس از صعود تاریخی صربستان

به گزارش "ورزش سه"، صربستانی‌ها پس از تساوی ۲-۲ برابر بلغارستان، به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند و پس از ۲۴ سال، آنها در این تورنومنت که تابستان سال آینده در آلمان برگزار می‌شود، بازی خواهند کرد. در این بازی آنها در حالی که با نتیجه یک-صفر جلو بودند، ناگهان در نیمه دوم کامبک خوردند و ۲-۱ عقب افتادند. اما شانس با آنها یار بود و گل بابیچ در دقیقه ۸۲، بازی را مساوی کرد تا صربستان با همین یک امتیاز بلیت سفر به آلمان را به دست بیاورد.

1956247

دوشان تادیچ، کاپیتان این تیم، که نقش بزرگی در این صعود داشته است، در مصاحبه‌اش خود را بابت به زحمت انداختن تیم و دادن استرس به مردم سرزنش کرد.

1956248

«خوشحالم که بعد از ۲۴ سال در جام ملت‌های اروپا هستیم. تقصیر من است که باعث استرس بی‌مورد هواداران شدم. این بازی‌ها سخت هستند و فضای عجیبی دارند. مخصوصا نیمه دوم که ترس عجیبی داشتیم. ترسو وارد بازی شدیم و می‌ترسیدیم که مبادا اشتباه کنیم. آنها یک گل زدند و بعد استرس بیشتری بر بازی‌مان حاکم شد، اما این طبیعی است. در نهایت گل زدیم و این یک موفقیت بزرگ است. تقصیر ماست که در نهایت برنده نشدیم. ما باید به آنچه به دست آورده‌ایم افتخار کنیم. به هدفمان رسیده‌ایم و این مهمترین چیز است. متاسفم که زودتر صعود نکردیم اما هیچ وقت دیر نیست.»

ویدئو: 317116

دیدگاه‌ها