کد خبر : 1981061 | 29 آبان 1402 ساعت 05:10 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

دهان خونین، کارت قرمز دردسرساز

خاطره تلخ دو پرسپولیسی از آخرین بازی در ازبکستان

بازی تیم ملی مقابل ازبکستان در خانه حریف برای دو بازیکن پرسپولیس خاطره تلخی به همراه خواهد داشت که اتفاقا زمان زیادی هم از آن نگذشته است.

خاطره تلخ دو پرسپولیسی از آخرین بازی در ازبکستان

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران در شرایطی عصر سه‌شنبه به مصاف ازبکستان خواهد رفت که آخرین تقابل دو تیم حاشیه‌ها و اتفاقات زیادی داشت.

در آخرین روزهای بهار امسال تیم ملی بعد از شکست افغانستان و قرقیزستان به فینال تورنمنت کافا رسید و در ورزشگاه پاختاکور مقابل تیم ملی میزبان قرار گرفت؛ مسابقه‌ای که برای دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس خاطرات تلخی را بر جای گذاشت.

در آن بازی علیرضا بیرانوند در دقیقه 4 مسابقه در اثر برخورد با سعید عزت‌اللهی در یک ضربه ایستگاهی از ناحیه فک و دهان به‌شدت مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد تا تیم ملی با یک تعویض اجباری در همان شروع کار مواجه شود و پیام نیازمند وارد میدان شود.

بیرانوند بعد از خروج از زمین به بیمارستان رفت و یک عکس خاطره انگیز با صورت بانداژ شده و در حالی که جام قهرمانی تورنمنت کافا را در دست دارد هم گرفت. او به خاطر این مصدومیت بعد از بازگشت به تهران سختی زیادی کشید؛ چرا که مجبور شد برای درمان فک آسیب‌دیده‌اش بین دندان‌های خود سیم بگذارد و حتی حرف زدن برای او چند روزی دشوار شد.

1956252

اما این مسابقه برای محمدحسین کنعانی‌زادگان هم یک اتفاق و خاطره تلخ به همراه داشت. در آخرین دقایق آن مسابقه کنعانی‌زادگان به خاطر درگیری با بازیکن حریف کارت زرد دوم را از داور گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد اما به شدت عصبی شد و روی زمین نشست چرا که این کارت را قبول نداشت. بعد از آن تنش و درگیری بین بازیکنان دو تیم زیاد شد و سر آخر کنعانی از زمین بیرون رفت اما بعدا کادر فنی تیم ملی این مدافع را به خاطر حرکتی که انجام داد تنبیه کرد و در فیفادی بعدی به تیم ملی دعوتش نکرد.

به احتمال زیاد هم بیرانوند هم کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی عصر سه‌شنبه قرار خواهند گرفت و البته هیچ‌کدام دوست ندارند اتفاقاتی مشابه آنچه در بازی 5 ماه قبل اتفاق افتاد برایشان رخ دهد.

دیدگاه‌ها