کد خبر : 1981086 | 28 آبان 1402 ساعت 23:49 | 15.3K بازدید | 29 دیدگاه

در سپاهان کسی حق ندارد توپ لو بدهد

قربانی: بازی ما با پرسپولیس ال‌کلاسیکو است

محمد قربانی در مورد عملکرد فنی خوبش مقابل پرسپولیس و آمار خیره کننده‌اش در پاس‌های صحیح توضیح داد.

قربانی: بازی ما با پرسپولیس ال‌کلاسیکو است

به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی، هافبک سپاهان، در این فصل یکی از مهره‌های ثابت تیم پرستاره سپاهان بوده که توانسته علاوه بر اثرگذاری در وظایفش در خط هافبک، آمار خوبی هم در گلزنی داشته باشد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

*سپاهان مورایس و قرار گرفتن توی این ترکیب بالاخره استانداردهای خاص خودشو داره، این نشون می‌ده بازیکن باید خیلی توی مسیر درست حرکت بکنه که اتفاق براش بیفته، چی شد که اینطور شد؟ 
قربانی: این نظر لطف شماست. خدا رو شکر می‌کنم که تونستم عملکردم جوری باشه که بتونم نظر مربی رو جلب کنم. حالا دو سالی شده که در خدمت تیم هستم. امسال شرایط بهتری بوده و تونستم خودم رو طوری نشون بدم که بتونم بازی کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم.

*بازی‌های آسیایی یک طرف و این طرف هم لیگ، وزن تاکتیکی این بازی‌ها را که کنار هم بگذاریم یک مهره اعتمادساز بودی برای کادر فنی. 
قربانی: من پارسال کم و بیش بازی می‌کردم، حالا چه به صورت ذخیره چه فیکس. اما امسال از هفته اول که لیگ شروع شد، آقای مورایس اعتماد به بنده کردند و من در ترکیب اولیه قرار گرفتم. رفته رفته شرایطم بهتر شد. تو بازی‌های آسیایی هم عملکردم خیلی بهتر شد، با گلزنی تو دو تا بازی پشت سر هم که خیلی به خود بنده کمک کرد.  

* نشون دادی که آدم بابرنامه‌ای در شادی‌های بعد از گل هستی! 
قربانی: الان یه مدتی است که من این خوشحالی بعد گل را دارم و خیلی دوست دارم خوشحالی بعد از گلم رو. امیدوارم که تو گل‌های بعدی هم این خوشحالی رو ادامه بدم.

1802708

*از ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران و بازی حساس سپاهان پرسپولیس بگو و خلاصه شرایطی که بود.
قربانی: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه سختی‌های خاص خودش رو داره. واقعاً یه بازی جذاب و دیدنیه که هر بازیکنی دوست داره تو این بازی ال‌کلاسیکو که همه می‌گن حضور داشته باشه و از اون مهم‌تر بتونه عملکرد خوبی از خودش به جا بذاره. حالا این بازی هفته پیش هم که ما داشتیم به نظرم بازی خیلی خوبی بود. هواداران اومدن و حمایت‌مون کردند. واقعا جو بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای ساخته بودند که برای خود بنده خیلی لذت‌بخش بود. دمشون گرم واقعا که اومدن حمایتمون کردن. بازی هم به نظرم بازی خوبی بود می‌تونستیم بازی رو پر گل ببریم. شرایط طوری پیش رفت که یک هیچ شد.

* ارزیابی‌های فنی، آمار بیشترین پاس صحیح رو برای تو ثبت کرده. این بیشتر محصول هم بازی‌هایی هست که داری یا اشراف محیطی و ذهنی؟
قربانی: وقتی تو تیم بزرگ بازی می‌کنید قطعاً بازیکنان بزرگی هم کنارتون هستند مخصوصا تیم ما که تو هر پست دو تا بازیکن بزرگ داریم. از گلرمون گرفته تا خط جلو که به نظرم بهترین فوروارد‌های ایران رو داریم. همچنین خط هافبک. شما وقتی تیم بزرگی هستین مجبورین خوب کار کنین. آقای مورایس همیشه یه چیزی می‌گن که بازیکن نباید توپ لو بده. این یکی از نکاتی است که خود سرمربی همیشه به ما می‌گه. این خیلی تو ذهن من تاثیرگذار بوده و تونستم این عملکرد رو به جا بذارم.

دیدگاه‌ها