کد خبر : 1981102 | 29 آبان 1402 ساعت 02:00 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

از این پیروزی احساس خوبی ندارم!

فران تورس، ستاره بارسلونا، می‌گوید به‌خاطر مصدومیت گاوی، زمین را با احساس بدی ترک کرده است.

از این پیروزی احساس خوبی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم اسپانیا در آخرین دیدار از مسابقات مقدماتی یورو 2024 با یک پیروزی 3-1 مقابل گرجستان به عنوان صدرنشین صعود کرد. این پیروزی 3-1 به لطف گل‌های لو نورماند، فران تورس و لوچوشویلی در دروازه خودی به‌دست آمد اما اتفاق تلخ بازی مصدومیت احتمالا بسیار جدی گاوی بود. او در حالی که اشک می‌ریخت از بازی بیرون رفت و احتمال دارد که رباط صلیبی زانوی راستش آسیب دیده باشد. فران تورس بعد از گلزنی در نیمه دوم، با نشان دادن پیراهن گاوی با این بازیکن ابراز همبستگی کرد.

1956335

فران تورس بعد از بازی به ارزیابی عملکرد تیمش پرداخت و گفت: "مهم بود که تمرکز داشته باشیم و پیروز شویم، اما به دلیل مصدومیت هم تیمی‌ام گاوی با طعمی تلخ و نه با احساس خیلی خوب زمین را ترک می‌کنم. من برای او آرزوی قدرت زیادی می‌کنم. هنوز نمی‌خواهم چیزی بیشتر بگویم. چون نمی‌دانیم میزان مصدومیت چقدر است، اما با دانستن اینکه او با آن روحیه جنگجویانه با آن حال زمین را ترک کرد، معتقدیم که به‌خاطر یک چیز جدی بوده است."

او امشب توانست هجدهمین گلش را برای تیم ملی اسپانیا به ثمر برساند و در این باره با خنده گفت: " تیم خیلی خوبی داریم، خوشحالم گل زدم اما مهم این است که تیم پیروز شود."

دیدگاه‌ها