کد خبر : 1981132 | 29 آبان 1402 ساعت 12:03 | 29.1K بازدید | 8 دیدگاه

دلافوئنته مقصر نبود

رفع تقصیر از متهم شماره یک مصدومیت گاوی

دیاریو اسپورت امروز نوشت که لوئیس دلافوئنته، مربی اسپانیا، کوچک‌ترین تقصیری در مصدومیت دیشب گاوی نداشت و عصبانیت بارسلونا بی‌مورد است.

رفع تقصیر از متهم شماره یک مصدومیت گاوی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گاوی شوک بزرگی به بارسلونا و فوتبال اسپانیا بود. ستاره جوان در جریان بازی با گرجستان بدون برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و گفته می‌شود رباط داده و فصل را از دست خواهد داد.

1956301

بازی برای اسپانیا اهمیت خاصی نداشت و با توجه به میزبانی شانس بالایی هم برای برد با هر ترکیبی داشت اما دلافوئنته ترجیح داد گاوی را در ترکیب ثابت قرار دهد که همین باعث خشم مسئولان بارسا شده و معتقدند بهتر بود گاوی اصلا در این بازی به میدان نمی‌رفت.

1956364

در همین رابطه امروز اسپورت، نشریه نزدیک به بارسا، نوشت که دلافوئنته مقصر مصدومیت گاوی نیست و اصرار خود بازیکن بود که باعث شد در ترکیب قرار بگیرد.

طبق این گزارش، گاوی پس از بازی چند روز پیش برابر قبرس قصد داشت با ذخیره‌ها و کسانی که مقابل قبرس به میدان نرفته بودند تمرین کند و خود را از نظر فیزیکی نیز کاملا آماده می‌دید که دلافوئنته مانع شد و او را مجبور به استراحت و تمرین سبک کرد. 

1956302

دلافوئنته اهمیت زیادی به سلامتی بازیکنانش می‌دهد و به همین دلیل از پدری که تازه از مصدومیت برگشته دعوت نکرد. او نمی‌خواست به گاوی دیشب میدان بدهد ولی خود بازیکن اصرار داشت. قبل از مصدومیت و پس از یک برخورد، دلافوئنته پیشنهاد تعویض گاوی را نیز داده بود ولی او تاکید کرد که مشکلی ندارد و در ادامه به شدت مصدوم شد. در نهایت اسپورت نتیجه گرفته که دلافوئنته در مصدومیت گاوی مقصر نبوده است.

دیدگاه‌ها