کد خبر : 1981144 | 29 آبان 1402 ساعت 12:43 | 58.4K بازدید | 73 دیدگاه

تمجید ویژه از رونالدو: مثل بازیکن 18 ساله است!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، از عملکرد و انگیزه بالای کریستیانو رونالدو در این تیم بسیار راضی است.

تمجید ویژه از رونالدو: مثل بازیکن 18 ساله است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبه‌روی تیم ملی ایسلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد. 

رونالدو موفق نشد در این دیدار تعداد گل‌های زده‌اش در عرصه ملی را افزایش دهد اما پاس گل دوم این تیم را برای ریکاردو هورتا ارسال کرد تا باز هم نقشی را در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 

او امیدوار بود که در این دو بازی برابر لیختن اشتاین و ایسلند بتواند فاصله‌اش با رقیبانی که در رده‌بندی بهترین گلزنان ملی در تعقیبش هستند را افزایش دهد اما این اتفاق رخ نداد. با این حال، سرمربی تیم ملی پرتغال بسیار از عملکرد این ستاره تیمش راضی است. 

1834959

مارتینز در پاسخ به سوالی درباره رونالدو به خبرنگاران گفت: «کریستیانو رونالدو به اندازه یک بازیکن 18 ساله انگیزه و عطش برای موفقیت دارد. او واقعا یک الگوی واقعی است. همیشه سعی دارد در جایگاه درستی قرار داشته باشد و به دنبال باز کردن دروازه حریفان و گلزنی است.»

رونالدو حالا باید به عربستان برگردد و خودش را برای حضور در ترکیب النصر آماده کند تا به این تیم در دیدارهایش در لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. 

دیدگاه‌ها