کد خبر : 1981160 | 29 آبان 1402 ساعت 14:07 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی ساوت‌گیت قبل از آخرین بازی مقدماتی یورو

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تایید کرد که نگران وضعیت زمین میزبان بازی با مقدونیه شمالی است.

نگرانی ساوت‌گیت قبل از آخرین بازی مقدماتی یورو

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس نگرانی‌های زیادی برای بازی مقابل مقدونیه شمالی دارد و این آخرین بازی خارج از خانه آن‌ها در سال 2023 خواهد بود.

بازیکنان و اعضای تیم انگلیس نگرانی‌های زیادی برای بازی در زمین ورزشگاه حریف دارند. یوفا ورزشگاه توسه پروسکی آرنا را در ماه آگوست از میزبانی بازی‌های اروپایی محروم کرد اما دیدار مقدماتی ماه سپتامبر برابر ایتالیا در این ورزشگاه برگزار شد.

پس از تساوی 1-1 ایتالیا و مقدونیه، چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیا، گفت که وضعیت این زمین می‌تواند خطرناک باشد و همچنین الیف الماس از مقدونیه بابت زمین شرم‌آور صریحا عذرخواهی کرد.

زمین این ورزشگاه حدود 6 هفته پیش بازسازی شد اما در آستانه مسابقه انگلیس باز‌هم در بهترین شرایط به نظر نمی‌رسید. ساوت گیت، سرمربی انگلیس، گفت که او زمین بازی را ندیده اما از وضعیت آن ابراز نگرانی کرد.

1956413

او گفت:"به همین دلیل است که قبل از هر بازی می‌خواهید از وضعیت مطمئن شوید. ما از ابتدای مسابقات گفتیم، شما هرگز کاملا مطمئن نیستید که چه چیزی در بازی خارج از خانه منتظر شماست."

ساوت‌گیت گفت که سرمربیان لیگ برتری نگران وضعیت بازیکنان‌شان هستند: "نه ما نمی‌توانیم روی وضعیت بازیکنان ریسک کنیم‌. جارود بوون همراه تیم سفر نکرده است. او بعد از تمرین احساس درد داشت و ما وقت نداشتیم به صورت کامل آن را ارزیابی کنیم. احتمالاً نیاز به یک اسکن دارد تا به ما این اطمینان را بدهد که شانس نداشتیم. ما واقعا از بازیکنان به صورت شانسی استفاده نمی‌کنیم."

دیدگاه‌ها