کد خبر : 1981184 | 29 آبان 1402 ساعت 16:03 | 90K بازدید | 42 دیدگاه

امیدهای کرواسی سهمیه یورو می‌خواهند؛

اسکوچیچ در یک قدمی پرتغال!

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل بلاروس شدند.

اسکوچیچ در یک قدمی پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی کرواسی نیاز به کسب یک پیروزی دیگر در مرحله مقدماتی یورو 2024 و راهیابی قطعی این رقابت‌ها دارد، امیدهای کروات نیز با هدایت دراگان اسکوچیچ در وضعیت تقریبا مشابهی هستند و در دور پلی‌آف شرایط خوبی دارند و امروز هم به برتری رسیدند.

تیم فوتبال امید کرواسی که هدایت آن در اختیار دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران است، از ساعت 13:30 امروز (به وقت تهران) در ورزشگاه آرماویر یکی از مسابقات گروه G مرحله مقدماتی زیر 21 سال یورو را مقابل تیم بلاروس برگزار کرد و به پیروزی دست یافت.

1956444

شاگردان دراگان اسکوچیچ که پیش از این در سه مسابقه مرحله مقدماتی زیر 21 سال یورو به دو پیروزی مقابل جزایر فارو و بلاورس رسیده بودند و یک تساوی هم برابر تیم یونان داشتند، امروز هم توانستند یک برد دیگر را به‌دست بیاورند.

فوتبالیست‌های امید کرواسی در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل تیم زیر 21 سال بلاروس با گلزنی مارین یوبیچیچ به پیروزی یک بر صفر رسیدند و سومین بردشان در مرحله مقدماتی یورو را به‌دست آوردند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب پیروزی در زمین بلاروس، 10 امتیازی شدند و با دو امتیاز کمتر نسبت به پرتغال، در رده دوم جدول گروه G مرحله مقدماتی زیر 21 سال یورو قرار گرفتند و شانس خود را برای صعود به این رقابت‌ها بالاتر بردند.

دیدگاه‌ها