کد خبر : 1981215 | 29 آبان 1402 ساعت 18:38 | 4.3K بازدید | 7 دیدگاه

جهانی شدن نام شهربابک برای ما لذتبخش است

مهرزاد: وظیفه ما خوشحال کردن مردم است

مرتضی مهرزاد یکی از ستاره‌های والیبال نشسته ایران بعد از قهرمانی در مصر از خوشنودی‌اش بابت تکرار موفقیت‌های اخیر گفت.

مهرزاد: وظیفه ما خوشحال کردن مردم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال نشسته مس شهربابک به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی مصر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا افتخاری تاریخی نصیب این شهر شود. مرتضی مهرزاد ستاره 247 سانتی‌متری تیم مس شهربابک مثل همیشه بازیکن قابل اعتنای این تیم بود که موردتوجه علاقه‌مندان به این رشته در مصر نیز قرار داشت و بارها با درخواست عکس یادگاری از سوی بازیکنان و هواداران تیم‌های مختلف نیز قرار داشت.

مهرزاد که به تازگی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی دست یافته بود، در کمترین فاصله موفق شد یک بار دیگر عنوان قهرمانی را به نام خودشان کنند. او در این باره به خبرنگار ما گفت: وظیفه ما شاد کردن مردم است. خیلی خوشحالیم که توانستیم این بار هم برای مردم عزیز کشورمان افتخار کسب کنیم و خصوصا برای مردم عزیز شهربابکی که علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند، همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند.

1956494

وی ادامه داد: علی‌رغم خستگی ناشی از حضور در مسابقات آسیایی هانگژو، خوشحالیم که توانستیم مقتدرانه در این رقابت‌ها نیز عملکرد موفقی نشان دهیم و بدون اینکه ست به حریفان واگذار کنیم قهرمانی را جشن بگیریم.

مهرزاد که به عنوان یکی از ستاره‌های تیم والیبال نشسته ایران، این بار در قامت بازیکن تیم مس شهربابک نیز عملکردی قابل توجه داشت در ادامه گفت: از انرژی مثبت تمامی عزیزان ممنون هستم. خصوصا مردم ورزش دوست شهربابک و امیدواریم با این عنوان موفق شده باشیم لحظه‌ای آنها را خوشحال کنیم. به امید اینکه این لبخند برای آنها همیشگی باشد. دین بزرگی بر گردن ما بود و می‌خواستیم اتفاقی بزرگ را شکل دهیم. اینکه نام مس شهربابک اکنون جهانی شده برای همگی ما لذت‌بخش است.

دیدگاه‌ها