کد خبر : 1981239 | 29 آبان 1402 ساعت 20:06 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت ستاره سابق از سیتی: پولم را بدهید!

بنجامین مندی ادعای حقوقی چند میلیون یورویی را علیه منچسترسیتی در دادگاه کار مطرح کرد‌.

شکایت ستاره سابق از سیتی: پولم را بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی به دلیل دستمزدهای معوقه‌اش یک شکایت چند میلیون یورویی علیه منچسترسیتی ثبت کرده است‌‌.

اسکای اسپورت مدعی شد که مندی در چند روز گذشته این شکایت را به دادگاه کار ارائه کرده و مدعی است که پس از اتهام تجاوز و آزار جنسی در سال 2021، به صورت غیرمجاز دستمزد او کسر شده است.

مندی اوایل سال جاری در محاکمه مجدد توسط هیئت منصفه دادگاه چستر کراون بی گناه شناخته شد. اکنون گفته می‌شود مندی به دنبال بازگرداندن حقوقی است که سیتی به او بدهکار است. قرارداد او در ژوئن 2023 به پایان رسیده بود.

در بیانیه منتشر شده توسط اسکای اسپورتس آمده است: "نیک دی‌مارکو به عنوان وکیل بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی، در پرونده شکایت چند میلیون یورویی به دلیل کسر غیرمجاز از دستمزد، فعالیت می‌کند.

1956523

پس از اینکه آقای مندی به جرایم مختلف متهم شد و متعاقباً از همه آن‌ها تبرئه شد، منچسترسیتی تا پایان قراردادش در ژوئن 2023 دستمزد آقای مندی را پرداخت نکرد، این ادعا در دادگاه کار مطرح خواهد شد."

اسکای اسپورت مدعی شده که وقتی با باشگاه منچسترسیتی در این مورد تماس گرفتند، هیچ یک از مسئولان این باشگاه حاضر به پاسخگویی نشدند.

مندی برای مدت کوتاهی گران‌قیمت‌ترین مدافع لیگ برتر انگلیس بود که در سال 2017 با 52 میلیون پوند از موناکو به سیتی پیوست. او سه جام با سیتی به دست آورد و همچنین بخشی از تیم قهرمان فرانسه در جام جهانی 2018 بود. با این حال این بازیکن فرانسوی آخرین بار در آگوست 2021 برای سیتی بازی کرد.

دیدگاه‌ها