کد خبر : 1981248 | 29 آبان 1402 ساعت 21:06 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

ناگلزمان: انتقاد کردن از من مسخره است!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید ممکن است دوباره کای هاورتز را در دفاع چپ بازی دهد و برای مقابله با رالف رانگنیک هیجان‌زده است.

ناگلزمان: انتقاد کردن از من مسخره است!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در دومین دیدار دوستانه‌اش در فیفا دی فعلی، فردا مهمان اتریش است. یولیان ناگلزمان امروز در نشست خبری این بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

حضور دوباره هاورتز در دفاع چپ؟
به طور کلی، آزمایش بزرگی نبود. ما با همان ترکیبی که با آمریکا بازی کردیم، به میدان رفتیم. کای به عنوان یک دفاع چپ کلاسیک بازی نکرد. من تعجب می‌کنم که چطور می‌شود بعد از بازی ترکیه از این روش انتقاد کرد. آنها هدف من از این تصمیم را نفهمیدند، در این صورت انتقاد مسخره است. به هر حال او کیفیت فوق العاده‌ای دارد. ممکن است فردا با بازیکن دیگری در دفاع چپ بازی کنیم، اما کای نیز یک گزینه است. بعد از تمرین تصمیم می‌گیریم.

1956550

قرعه‌کشی یورو در هفته بعد؟
قرعه‌کشی همه چیز را هیجان‌انگیز می‌کند زیرا هیچ چیز دست شما نیست. وقتی حریفانمان مشخص شوند، سعی خواهیم کرد تیم‌های مناسب را برای بازی دوستانه و آماده شدن برای مسابقات پیدا کنیم.

تغییرات تیم در بازی فردا؟
فکر نمی‌کنم تغییر بزرگی داشته باشیم. قطعا تغییراتی اعمال می‌کنم اما جزئی هستند. منتظر تمرین آخر پیش از بازی هستم تا تصمیم قطعی را بگیرم.

رویارویی با رالف رانگنیک؟
او آن زمان جنگید و از من حمایت کرد تا خیلی زودتر به لایپزیش بروم. من خیلی مدیون او هستم و راهی را که در لایپزیگ طی کرد ادامه دادم. واقعا مشتاقم فردا دوباره او را ببینم. مطمئناً بازی هیجان‌انگیزی خواهد بود.

بازی برابر اتریش؟
تیم خوبی هستند و از تیم‌هایی هستند که از بازی مقابل‌شان استقبال کردم. بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند که رویارویی با آنها می‌تواند برای بازیکنانمان چالش بزرگی باشد. سرمربی آنها نیز مرد بزرگی است و امتحان خوبی برای من است.

دیدگاه‌ها