کد خبر : 1981255 | 29 آبان 1402 ساعت 21:29 | 46.5K بازدید | 39 دیدگاه

بعد از شکست با 14 گل: رختکن مثل سردخانه!

بازیکنان جبل‌الطارق بعد از تحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ مقدماتی یورو، در رختکن تیمشان در فرانسه به گریه افتاده‌اند.

بعد از شکست با 14 گل: رختکن مثل سردخانه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جبل الطارق بعد از 90 دقیقه فشار بی‌امان از سوی تیم ملی فرانسه که منجر به شکست 14-0 این تیم و بهترین پیروزی تاریخ آبی‌ها شد، شب سختی را در رختکن سپری کردند. گل‌های کیلیان امباپه (3)، اولیویه ژیرو (2)، کینگزلی کومان (2)، عثمان دمبله، آدرین رابیو، یوسف فوفانا، جاناتان کلاوس، وارن زئیر امری، مارکوس تورام و یک گل به خودی اتان سانتوس که کارت قرمزش اوضاع را برای جبل الطارق سخت‌تر کرد، به شب تاریخی برای فوتبال فرانسه انجامید آنها همچنین پرگل‌ترین پیروزی تاریخ مسابقات انتخابی یوروی مردان را به جبل الطارق تحمیل کردند.

فرانسه با 7 برد از 7 بازی ممکن، رقابت های مقدماتی خود را پشت سر گذاشته و جای خود را در گلدان 1 برای قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات، که در روز شنبه، 2 دسامبر در هامبورگ برگزار می‌شود، رزرو کرده است. متأسفانه برای جبل الطارق، اوضاع دقیقا برعکس است. آنها حتی زمان تمرکز و جمع‌بندی مجدد برای رویارویی با هلند را هم ندارند.

1956559

اکیپ گزارش داده است که بازیکنان جبل الطارق بعد از این شکست وحشتناک به گریه افتاده‌اند. اوضاع رختکن جبل الطارق از قبل بازی هم حتی در آلیانز ریویرای نیس خراب شده بود. "جبل الطارق کرونیکل" هم این موضوع را تایید می‌کند که پس از شکست 14-0 اشک‌های زیادی در رختکن ریخته شد. این نشریه می‌نویسد: "رختکن مثل یک سردخانه بود. بازیکنان گریه می‌کردند، آرام، سرهای فرورفته در گریبان بدون حتی یک کلمه هم صحبت. آنها احساس نابودی می‌کردند."

دیدگاه‌ها