کد خبر : 1981258 | 30 آبان 1402 ساعت 04:14 | 31.3K بازدید | 13 دیدگاه

جونینت چشم ژاوی را می‌گیرد؛

خودنمایی جانشین 16 ساله گاوی از لاماسیا (عکس)

درخشش هافبک 16 ساله لاماسیا در جام جهانی نوجوانان بدون شک می‌تواند او را به تیم بزرگسالان بارسلونا برساند.

خودنمایی جانشین 16 ساله گاوی از لاماسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اسپانیا در حالی روز گذشته در مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل ژاپن شد که کوئیم جونینت کاسانووا بیشترین نقش را در رقم خوردن این برد داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد.

کوئیم جونینت که در نخستین مسابقه تیم نوجوانان اسپانیا مقابل کانادا یکی از دو گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و پس از آن هم نمایش تاثیرگذاری برابر مالی و ازبکستان داشت، امروز بهترین عملکردش را در جام جهانی زیر 17 سال در جدال حساس با ژاپن به نمایش گذاشت و یک گل تماشایی و یک پاس گل دیدنی به نامش ثبت کرد.

1956565

این هافبک 16 ساله و محصول لاماسیا که هنوز فرصت رسیدن به تیم بزرگسالان بارسلونا را برخلاف مارک گویو، دیگر گلزن اسپانیا مقابل ژاپن به دست نیاورده، بدون شک با این نمایش درخشان در جام جهانی نوجوانان می‌تواند نظر ژاوی هرناندز را به خود جلب کند و به تیم بزرگسالان آبی اناری‌ها برسد.

1956566

در شرایطی که گاوی، ستاره 19 ساله بارسلونا بخاطر آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی نمی‌تواند تا پایان فصل بارسلونا را همراهی کند، حالا ژاوی می‌تواند کوئیم جونینت، هافبک 16 ساله را از لاماسیا به تیم بزرگسالان اضافه کند و مثل مارک گویو به او فرصت درخشش در لالیگا را بدهد.

دیدگاه‌ها