کد خبر : 1981265 | 29 آبان 1402 ساعت 22:13 | 59.2K بازدید | 16 دیدگاه

جانشین گاوی مشخص شد: ژاوی عاشق این بازیکن است

پس از حدود ۲۴ ساعت از مصدومیت گاوی، جانشین این بازیکن در بارسلونا مشخص شده است.

جانشین گاوی مشخص شد: ژاوی عاشق این بازیکن است

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه امروز تایید شد که گاوی، ستاره بارسلونا، دچار پارگی کامل رباط صلیبی شده است، تیم کاتالانی در حال ارزیابی گزینه‌های مناسب برای جایگزینی این بازیکن ۱۹ ساله برای ادامه فصل است.

این هافبک جوان در این فصل برای ژاوی هرناندز بازیکنی بسیار مهم بود و در اکثر بازی‌ها در دسترس بود و فقط دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد.

به گفته رسانه‌های نزدیک به بارسا، یکی از اهداف تابستانی آنها می‌تواند راه‌حلی برای معمای پیش روی ژاوی باشد. جیووانی لو سلسو، هافبک آرژانتین و تاتنهام هاتسپر در تابستان در فهرست نهایی بارسلونا قرار داشت و آبی‌اناری‌ها علاقه‌مند به انتقال قرضی بازیکن سابق ویارئال و رئال بتیس بودند.

این بازیکن اما بیشتر مشتاق به ماندن در تاتنهام بود تا ببیند آیا می‌تواند در تیم آنگه پوستکوگلو جایگاه خوبی به دست آورد یا خیر.

1956585

حالا مشخص شده است که لو سلسو در تاتنهام چه نقشی دارد. او فقط در چهار بازی به میدان رفته و تنها ۸۳ دقیقه بازی کرده است. ژاوی به شدت از جذب این بازیکن استقبال خواهد کرد.

بارسلونا در صورت حل مشکلات مالی سریعا برای جذب این بازیکن اقدام می‌کند. اگر چه هنوز مشخص نیست که آنها برای جذب او، پیشنهادی دائمی خواهند داد یا قرضی.

دیدگاه‌ها