کد خبر : 1981267 | 29 آبان 1402 ساعت 22:35 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

فقط می‌خواهید برنده شوید، به فکر بازیکنان باشید!

دکتر پدرو ریپول، پزشک سابق فیفا، معتقد است باید در تعداد بازی‌هایی که بازیکنان حرفه‌ای در رده باشگاهی و ملی انجام می‌دهند، تجدیدنظر شود.

فقط می‌خواهید برنده شوید، به فکر بازیکنان باشید!

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و بارسلونا به شدت ناراحت هستند. گاوی به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی زانو در بازی مقابل گرجستان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این ستاره 19 ساله قرار است بین 6 تا 9 ماه از میادین دور باشد و این همچنین باعث ناامیدی طرفداران بارسا و اسپانیاست. گفته می‌شود بارسلونا از اینکه گاوی 90 دقیقه مقابل قبرس بازی کرده و سپس مقابل گرجستان به میدان رفته، عصبانی بود.

گاوی بعد از 27 دقیقه از زمین بازی بیرون آمد، اما به دلیل مشکلات زانو ناشی از بازی قبلی تحت درمان قرار گرفته بود، اما اجازه داده شد ادامه دهد.

دکتر پدرو ریپول، پزشک سابق فیفا، درباره مصدومیت گاوی گفت: "امید داشتم که مصدومیت در ابعاد دیگری باشد، اما وقتی اولین حرکت را دیدم که در آن زانوی او چرخش ناگهانی داشت، 99 درصد امیدم را از دست دادم. همه چیز نشان می‌داد که پارگی رباط صلیبی است."

1956591

ریپول در ادامه توضیح داد که تعداد بازی‌هایی که بازیکنان حرفه‌ای این روزها تجربه می‌کنند، زیاد است: "تمام مصدومیت‌ها به تعداد بازی‌هایی که فوتبالیست‌ها انجام می‌دهند، مربوط می‌شود. هر چه بیشتر بدوید و بازی کنید، وضعیت بدتر است. تیم‌های ملی می‌خواهند برنده شوند و باشگاه‌ها هم همین‌طور. این وضعیت قرار نیست تغییر کند. کاری که ما باید انجام دهیم این است که قوانین و تقویم‌ها را تطبیق دهیم. برای تطبیق با شرایط فعلی باید کاری کرد. آن‌ها باید بازی‌هایی را که فوتبالیست‌ها در آن حضور دارند، تقسیم کنند."

او به جمع قابل توجهی از اهالی فوتبال ملحق شد که خواستار کاهش مسابقات بازیکنان حرفه‌ای هستند: "تعداد بازی‌ها چندان معقول به نظر نمی‌رسند. یک فوتبالیست می‌تواند بازی‌های زیادی انجام دهد، اما با این مصدومیت‌ها، ما باید فکر کنیم و به دنبال راه حل باشیم. وقتی آن‌ها به تیم ملی می‌روند وضعیت تغییر می‌کند."

دیدگاه‌ها