کد خبر : 1981306 | 30 آبان 1402 ساعت 00:37 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

احمقانه‌ترین پنالتی ممکن علیه انگلیس! (عکس)

گری لینه‌کر، گزارشگر معروف فوتبال انگلیس، می‌گوید پنالتی مقدونیه شمالی روی حرکت ریکو لوئیس "احمقانه‌ترین پنالتی ممکن" بوده است.

احمقانه‌ترین پنالتی ممکن علیه انگلیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریکو لوئیس، مدافع 18 ساله تیم منچسترسیتی که فصل خوبی را با تیم باشگاهی‌اش سپری می‌کند، در جریان دیدار تشریفاتی انگلیس مقابل مقدونیه شمالی، اولین بازی ملی‌اش را انجام داد و از ابتدا در ترکیب قرار داشت و به میدان رفت. انگلیس موفق شده بود تا پیش از این بازی آخر مرحله گروهی، صعود خود را به یورو 2024 به عنوان تیم صدرنشین قطعی کند.

1956664

بولت پرسپولیساما این اولین بازی ملی برای لوئیس خوش یمن نبود، چرا که او روی یک سانتر از سمت چپ به روی دروازه مرتکب خطای پنالتی شد. او در پرش برای دفع این سانتر با بوخان میوزکی درگیر شد و آرنجش به سر این بازیکن اصابت کرد که به نظر به صورتی سختگیرانه خطای پنالتی اعلام شد. جوردن پیکفورد این ضربه پنالتی را که انیس بردی به سمت چپ دروازه فرستاد را دفع کرد اما ریباند این ضربه مجدداً زیر پای بردی افتاد و او این بار در باز کردن دروازه اشتباه نکرد تا انگلیس 1-0 عقب بیفتد.

1956663

این پنالتی سختگیرانه، طرفداران و کارشناسان انگلیسی، از جمله لینه کر را متحیر کرد. او در ایکس نوشت: "این اتفاق ذره‌ای اهمیت ندارد، اما این مضحک‌ترین تصمیم پنالتی است."

دیدگاه‌ها