کد خبر : 1981319 | 30 آبان 1402 ساعت 01:54 | 8.5K بازدید | 16 دیدگاه

اسپالتی: مدیریت شرایط سخت در خون من است!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از صعود تیمش به یورو 2024 ادعا کرد که به مدیریت شرایط سخت و دشوار عادت دارد.

اسپالتی: مدیریت شرایط سخت در خون من است!

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری می‌دانست که یک امتیاز برای رسیدن به جام ملت‌های اروپا در تابستان آینده در آلمان کافی است، با این وجود، بازی با اوکراین برای آنها سخت‌تر از حد انتظار بود. این تیم در نهایت با تساوی 0-0 احتمالا کمی هم به لطف برخی داوری‌های بحث برانگیز به یورو 2024 رسید.

اسپالتی بعد از بازی در مورد شرایط تیمش بعد از صعود به عنوان تیم دوم گروه صحبت کرد: "هیچ چیز را نمی‌توان به طور کلی بدیهی دانست. ما بازی خوبی داشتیم، نیمه اول موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم تا نتیجه را قاطعانه به سود خود کنیم. وقتی این کار را نکردیم، مسابقه فیزیکی‌تر شد و در آن مرحله دیگر خبری از فوتبال نبود. ما باید به حمله ادامه می‌دادیم، اما اوکراین ثابت کرد که تیم بسیار خوبی هستند و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند."

1956687

تیم شایسته اوکراین در این گروه مقدماتی در بازی‌هایی که میزبان بود بدون شکست ماند، با اینکه به دلیل جنگ مجبور شدند تمام بازی‌های خانگی خود را در چمن‌های بی‌طرف، مانند امروز عصر در لورکوزن انجام دهند. بعد از سوت پایان، اسپالتی برای در آغوش گرفتن همه بازیکنان به صورت انفرادی و همچنین اعضای کادرفنی خود مانند جان لوئیجی بوفون وقت گذاشت. او در این باره گفت: "من این موقعیت‌ها را به خوبی می‌شناسم. من در این شرایط سخت به دنیا آمدم و بزرگ شدم، این حرفه من است. من رفتم تا به همه همکارانم، رئیس، هیئت همراه فدراسیون تبریک بگویم، زیرا همه ما به این نتیجه اهمیت زیادی می‌دادیم و درستش این بود که این لحظه را با تمام وجود احساس کنیم. اکنون باید سطحمان را بالاتر ببریم و سرگرمی را شروع کنیم."

ایتالیا برای قرعه‌کشی مسابقات یورو 2024 که قرار است در 2 دسامبر برگزار شود در سید 4 قرار دارد.

دیدگاه‌ها