کد خبر : 1981327 | 30 آبان 1402 ساعت 09:11 | 16.1K بازدید | 45 دیدگاه

تاریخ‌سازی سن مارینو ادامه دارد: سه بازی پیاپی، سه گل!

تیم ملی سن مارینو دیشب برای اولین‌بار در تاریخ به رکورد گلزنی در سه بازی پیاپی رسید!

تاریخ‌سازی سن مارینو ادامه دارد: سه بازی پیاپی، سه گل!

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمی عجیب باشد که تیم‌ها و هواداران‌شان فارغ از نتیجه بازی، فقط گل زدن را جشن بگیرند و به بقیه اتفاقات توجه نکنند، اما داستان برای سن‌مارینو متفاوت است، کسی نمی‌تواند بابت این کار از آن‌ها ایراد بگیرد.

این تیم در بازی‌ قبلی‌اش برابر قزاقستان، با نتیجه ۳-۱ شکست خورد اما در پایان بازی هوادارانش بسیار خوشحال بودند زیرا برای اولین‌بار پس از سال ۲۰۰۵ آن‌ها موفق شده بودند در دو بازی پیاپی گلزنی کنند.

تاریخ‌سازی آن‌ها در بازی دیشب هم ادامه داشت. در دیدار خانگی سن‌مارینو با فنلاند، پس از اینکه تیم مهمان ۲-۰ جلو افتاد، در دقیقه ۷+۹۰ میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد. براردی پشت توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا رقم‌زننده یک اتفاق تاریخی باشد.

با این پنالتی که هیچ تاثیری در روند بازی نداشت، این تیم برای اولین‌بار در تاریخش توانست در سه بازی پیاپی گلزنی کند. بازیکنان این گل را به شدت جشن گرفتند و در پایان بازی هواداران سن‌مارینو از طرفداران فنلاند هم خوشحال‌تر بودند و در فضای مجازی از اینکه تیم‌شان روزهای خوبی را سپری می‌کند ابراز رضایت کردند.

این تیم ملی که در رده آخر رنکینگ کلی فیفا قرار دارد، در تاریخش هیچ بردی در بازی‌های رسمی کسب نکرده است و بازیکنان و هوادارانش امیدوار هستند که با ادامه این روند خوب، در سال ۲۰۲۴ موفق شوند اولین پیروزی‌‌شان را هم به‌دست بیاورند.

1956696
1956697
1956698

دیدگاه‌ها