کد خبر : 1981338 | 30 آبان 1402 ساعت 09:36 | 17.3K بازدید | 42 دیدگاه

مافیای یوفا پشت ایتالیا: پنالتی اوکراین را دزدیدند!

صحنه مشکوک داوری در لحظات آخر بازی اوکراین برابر ایتالیا واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.

مافیای یوفا پشت ایتالیا: پنالتی اوکراین را دزدیدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی یورو 2024 و در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و این دیدار با تساوی بدون گل متوقف شد. 

ویدئو: 317265

با این نتیجه، تیم ملی ایتالیا مستقیما راهی مسابقات یورو 2024 شد و اوکراین به پلی‌آف رفت تا شانسش را برای کسب سه سهمیه باقی مانده امتحان کند اما مساوی بودن امتیاز این دو تیم به این معنا بود که اگر اوکراین موفق به کسب پیروزی برابر حریف می‌شد، آن‌ها بودند که مستقیما راهی یورو می‌شدند. 

اما اتفاق مشکوکی که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده این بازی رخ داد، واکنش بسیاری را به همراه داشته است. خطای صورت گرفته توسط کریستانته روی میخایلو مودریک در محوطه جریمه ایتالیا از نگاه بسیاری می‌توانست پنالتی باشد اما داور چنین نظری نداشت. 

1956708

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این تصمیم از سوی خسوس خیل مانزانو اعتراض کردند و بسیاری معتقد بودند که کمک داور ویدیویی بدون شک باید روی این صحنه دخالت می‌کرد. 

کار حتی تا جایی پیش رفت که اندرو تودوس، خبرنگار معروف، از یوفا به عنوان «مافیا» یاد کرد و این در حالی بود که او شخصا در ورزشگاه حضور داشت و بازی و این صحنه را از نزدیک دید. 

1956716

با این وجود، بازیکنان تیم ملی اوکراین حاضر به اظهارنظر روی این صحنه در گفت‌وگوهای پس از پایان بازی نشدند اما سرمربی این تیم در نشست خبری گفت: «از نظر من پنالتی بود، تردیدی وجود ندارد. اما من تصمیم گیرنده نیستم. داور برای بررسی صحنه احضار نشد. کمک داور ویدیویی در این بازی حضور داشت که تصمیمی برای بررسی مجدد صحنه نگرفت.» 

دیدگاه‌ها