کد خبر : 1981351 | 30 آبان 1402 ساعت 10:43 | 7.9K بازدید | 13 دیدگاه

بلندپروازی کاپیتان: قهرمانی یورو برای انگلیس!

هری کین، ستاره انگلیسی، بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌های یورو 2024 در آلمان است.

بلندپروازی کاپیتان: قهرمانی یورو برای انگلیس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبه‌روی تیم ملی مقدونیه شمالی به میدان رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

این نتیجه برخلاف تمام پیش‌بینی‌های صورت گرفته از این بازی بود چون هواداران انگلیس منتظر بودند که بازی جذاب و پر گلی را از سوی بازیکنان تیم‌شان ببینند اما این اتفاق رخ نداد تا انتقادهایی هم از عملکرد این تیم مطرح شود. 

اما به‌دست نیامدن پیروزی پر گل در این دیدار باعث ناامیدی کین نشده و او همچنان بی‌صبرانه منتظر است که رقابت‌های یورو 2024 آغاز شود. 

1943750

این بازیکن با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش در این باره نوشت: «پیروزی‌ای که به دنبالش بودیم به‌دست نیامد اما مسابقات انتخابی بدون شکست و در صدر جدول تمام شد. یورو در تابستان را زودتر شروع کنید! به‌خاطر تمامی حمایت‌ها ممنونم.»

او در گفت‌وگو با کانال چهار اضافه کرد: «بازی سختی بود و ما به خوبی از این موضوع خبر داشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی برابر تیمی خوب و متواضع در پیش داریم. هرچند بازی در این زمین چمن با توجه به سبک بازی ما دشوار بود. 

من همیشه سعی دارم به تیم کمک کنم، چه دقیقه 90 باشد و چه دقیقه 10. این که توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اتفاق خوبی بود اما این که موفق به زدن گل دوم نشدیم باعث تاسف است. اگر تیمی توانایی رسیدن به گل دوم را داشت ما بودیم اما این اتفاق رخ نداد.»

دیدگاه‌ها