کد خبر : 1981354 | 30 آبان 1402 ساعت 10:58 | 16.4K بازدید | 16 دیدگاه

خشم شدید از ایتالیا: پنالتی درست ما را نگرفتند!

سرهی ربروف، سرمربی تیم ملی اوکراین، معتقد است که خطای کریستانته روی میخایلو مودریک صددرصد پنالتی بود.

خشم شدید از ایتالیا: پنالتی درست ما را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و در نهایت با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 

این دو تیم تا پیش از این بازی هم امتیاز بودند و شاگردان لوچانو اسپالتی به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار داشتند. چنین شرایطی به این معنا بود که در صورت پیروزی اوکراین در این دیدار، آن‌ها به‌صورت مستقیم راهی رقابت‌های یورو می‌شدند. 

اما دو تیم به تساوی رضایت دادند تا ایتالیا مستقیما به یورو برسد و اوکراین راهی دیدارهای پلی‌آف شود. این در حالی بود که خطای کریستانته روی مودریک در دقیقه 93 در محوطه جریمه به عقیده داور پنالتی نبود و این موضوع اعتراض شدید اوکراینی‌ها را به همراه داشت. 

1956708

ربروف در گفت‌وگویی که بلافاصله پس از پایان این بازی داشت حاضر نشد درباره این صحنه صحبت کند و مدعی شد که بازبینی آن را ندیده است اما در نشست خبری به شدت به این اتفاق اعتراض کرد. 

او در این باره اظهار داشت: «خطای کریستانته روی مودریک؟ از نظر من بدون هیچ شک و تردیدی پنالتی بود. اما مسئله این است که من در جایگاهی نیستم که بتوانم تصمیم بگیرم. داور را حتی برای بررسی صحنه نخواستند. کمک داور ویدیویی در این بازی حضور داشت که از نظر آن‌ها این صحنه در حدی نبود که مورد بررسی قرار بگیرد.»

سرمربی اوکراین با ابراز رضایت از بازی تیمش اضافه کرد: «بازی خوبی انجام دادیم و انتظار داشتیم که این دیدار برای ما سخت و دشوار باشد. حالا باید به فکر دیدارهای مرحله پلی آف و صعود به یورو باشیم.»

دیدگاه‌ها