کد خبر : 1981356 | 30 آبان 1402 ساعت 11:30 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

گاوی، کورتوا، میلیتائو و ... بازیکن بعدی کیست؟

پارگی هشت رباط در سه ماه سیاه لالیگا!

گاوی آخرین مصدوم شدید لالیگایی است. او به کورتوا، میلیتائو، جوئل روکا، داوید سیلوا، آرامباری، سدلار و یرمی پینو پیوسته است.

پارگی هشت رباط در سه ماه سیاه لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"؛ لیست مصدومان تیم‌های اروپایی روز به روز بیشتر شده و هر زمان که برای مرور اخبار تیم محبوبمان به رسانه می‌آییم، با خبر مصدومیت برخی از ستارگان فوتبال جهان روبه‌رو می‌شویم؛ این موضوع در ماه اخیر افزایش پیدا کرده تا حدی که آن‌ها ماه نوامبر را «ماه سیاه» عنوان کنند زیرا تا اینجای فصل فوتبال اسپانیا ۸ مصدوم به دلیل پارگی رباط صلیبی داشته و نیمی از آن‌ها در ماه اخیر بوده که گاوی هافبک خوش‌آتیه بارسلونا آخرین نفری بود که به این لیست اضافه شده است.
این موضوع صرفا مبتنی بر این فصل نیست؛ در آغاز فصل بود که داوید سیلوا ستاره محبوب فوتبال اسپانیا که در رئال سوسیداد بازی می‌کرد، به دلیل مشکلات مربوط به مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تصمیم به خداحافظی گرفت و در اصلی‌ترین موضوع، رئال مادرید در همان آغاز فصل با مصدومیت تیبو کورتوا و ادر میلیتائو همراه شد تا در این وضعیت مادریدی‌ها به دنبال جذب بازیکن جانشین باشند اما به وضعیت این هشت مصدوم فوتبال اسپانیا در این فصل نگاه خواهیم کرد.


گاوی از بارسلونا 
بازیکن جوان بارسا پس از مصدومیت همراه با تیم ملی اسپانیا در روز یکشنبه برابر گرجستان، مشخص شد پارگی کامل رباط صلیبی و آسیب‌دیدگی مینیسک خارجی وجود دارد. هنوز مشخص نیست که او چه زمانی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و تا چه مدت از میادین دور خواهد بود.

1956590

یرمی پینو از ویارئال
این بازیکن زردپوشان ویارئالی از پارگی رباط صلیبی در زانوی چپ خود رنج می‌برد که با اعلام کادر پزشکی این تیم، او تا پایان فصل نمی‌تواند زیردریایی‌ها را همراهی کند و حضورش در یورو ۲۰۲۴ هم نامشخص است.

1956725

الکساندر سدلار از آلاوز
آلاوز موفق شد در برابر آلمریا با پنج گل به برد رسید اما به چه قیمتی؟ شاگردان لوئیس گارسیا بازی را برده بودند اما بسیار ناراحت بودند چرا که پس از پایان بازی مشخص مدافع میانی و کلیدی تیمشان با پارگی رباط صلیبی پای چپ روبه‌رو شده است.

1956726

مائورو آرامباری از ختافه
هافبک اروگوئه‌ای در دیدار مقابل رئال بتیس دچار پارگی جزئی مینیسک خارجی در زانوی راست خود شد و طبق اعلام باشگاه بین 6 تا 8 ماه از میادین دور خواهد بود. 

1956727

تیبو کورتوا از رئال مادرید
در شروع فصل هواداران لوس بلانکوس با داشتن یکی از بهترین دروازه‌بان‌های قرن بیست‌ویکم برای فصل جدید رویاپردازی می‌کردند اما در همان آغاز خبر که او دچار پارگی رباط صلیبی شده تا بدین‌ترتیب فصل را از دست دهد و مشخص نباشد شرایطش برای حضور در یورو چگونه خواهد بود.

1907760

ادر میلیتائو از رئال مادرید
رئال مادرید دو روز پس از قطعی شدن مصدومیت شدید کورتوا دوباره بدشانسی آورد. در دقیقه 50 اولین بازی لیگ در برابر اتلتیک بیلبائو، با مصدومیت سنگین مدافع تیمش همراه شد تا او هم فصل را از دست داده باشد.

1913525

جوئل روکا از خیرونا
بازیکن 18 ساله و آینده‌‌دار خیرونا پس از چهار جلسه حضور و همراهی با تیم اصلی در تمرین به دلیل پارگی رباط صلیبی خانه نشین شد.

1956728

داوید سیلوا از رئال سوسیداد
مصدومیت سیلوا، خداحافظی غم‌انگیز تلخ‌ترین اتفاق در تابستان امسال بود. بازیکنی که همراه با اسپانیا و منچسترسیتی خاطرات خوش زیادی را برای اهالی فوتبال خلق کرده بود اما در آغاز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی تصمیم گرفت در ۳۷ سالگی از فوتبال خداحافظی کند و بازنشسته شود.

1706198

دیدگاه‌ها